Dag dames, Ik heb een vraagje op wel cyclusdag hadden jullie je eisprong met clomid? Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kon niet echt een specifiek onderwerp erover vinden. Ik had wel gezien dat de meeste een late ei hebben. Maar ik gebruik 50 mg En heb waarschijnlijk op dag 12/13 al mij ei. Omdat ik op dag 10 een meting had gehad en daar was al een groot ei te zien maar de fertiliteit arts twijfelde wel of het niet een cyste was . Dus nu maandag weer een meting laten die dus op dag 15 om te kijken of die gesprongen is. Maar ik was wel erg benieuwd of jullie ook wel eens een vroeg ei hebben gehad. Alvast bedankt
Oké bedankt voor je reactie . Het werkte niet optimaal dat is jammer. Je bent nu aan het spuiten boogy ? Hoe bevalt dat ?
Bij Clomid is het vaak zo dat een follikel wat langer doorgroeit, voordat hij springt. Daardoor kan je eisprong iets later in je cyclus zijn. Maar sommigen reageren er heel goed op en hebben juist vroeger dan normaal een eisprong. Dat kan ook. Het maakt niks uit. Je hebt als voordeel dat je eisprong eerder komt, dat je cyclus wat korter is. En dat je daardoor sneller verder kunt en tussendoor minder lang hoeft te wachten. Ik heb PCOS en reageerde heel wisselend op Clomid. Ik had een hele trage reactie of helemaal niet, uiteindelijk ben ik er resistent voor geworden. Hormoon-injecties hadden hier meer effect. Als het bij jou wel goed aanslaat, mag je daar blij mee zijn. Want spuiten is een stuk intensiever. Succes!
Hier ook een late eisprong met clomid. Mijn ei kwam elke keer ongeveer op dag 19 of 20. Maar hij groeide ook steeds door tot meer dan 2,5cm.
Cd 18 of 19 bij mij. Ik reageer er super op. inderdaad groeit ei wat langer door. Op cd 14 had ik al ei van 19.5 mm pas op cd 19 eisprong.
Cd 21 pas een eisprong. Ik reageer ook trager maar wel steeds goede progesteron uitslag. Ik heb geen echo's
Ik heb doormiddel van mijn eerste clomid 50mg kuur op dag 15/16 mijn eisprong gehad. Na dat ze mijn bloed getest hadden op de progesteron waarde bleek ik een goede eisprong gehad te hebben. Ook ben ik toen zwanger geraakt, helaas is dit een MA geworden...