Hallo, Vorig jaar december hadden we na de 2e mislukte ICSI besloten om rust te nemen en onze opties in het buitenland te bekijken. Toch kon ik het team en de vertrouwen die ik had opgebouwd niet zomaar aan de kant zetten en hebben we vanuit het niets besloten om deze januari onze laatste ICSI behandeling te doen. Met succes! tot nu toe. We hadden 8 eicellen waarvan er 7 goed waren voor ICSI en waar 6 prachtige embryos uit zijn gekomen. Op 23 januari hebben ze er 2 terug geplaatst (9 cellig) en van de andere 4 hopen we goed bericht te krijgen. De beste productie tot nu toe. Nu begint het natuurlijk allemaal heel spannend te worden. Ik ben woensdags na de punctie s'avonds nog een x onder narcose geweest (ik heb alle puncties tot nu toe ook onder narcose gedaan) en geopereerd aan mijn eierstok vanwege een bloedprop en ook nodige dosis morfine en pijnstilling gehad op weg naar het ziekenhuis. De terugplaatsing kon gewoon doorgaan donderdags en in overleg met beide ziekenhuizen was er groen licht. Maar nu vraag ik me af, hoe ligt het percentage voor ons? Met 2 embryos die terug geplaatst zijn. Is die nu groter dan met 1? En hoeveel % groter? Ik vind het allemaal extra eng nu. En met mijn domme hoofd til ik net een emmer water boven mijn macht en krijg ik direct daarop enorme kramp in mijn baarmoeder. Kon dat kwaad? *zucht diep* Iemand enig idee?
Geen ervaring met icsi wel lijkt het me dat je kansen met 2 embryo's groter zijn. Ik wens je heel veel succes en hoop dat deze poging geslaagd is!
9 cellig is erg netjes! Wij hadden op poging 2, ook 2 embryo's geplaatst. De embryo's waren 2 cellig en 4 cellig. Ik weet dat je 10% meer kans heb op zwangerschap dan voorheen. Je hebt goede kwaliteitief embryo's. Je hebt iedergeval 20% kans op een tweeling bij tp, of misschien wel een drieling of vierling. Omdat je embryo kwaliteitief goed is kunnen ze misschien door tweeen splitsen. Mijn zus heeft met ook 1 topper embryo, zwanger gworden van 1 ei tweeling. (met wel veel complicaties de zwangerschap, daar waarschuwen de dokters met 2 tp's). Ik ben zwanger geworden van 1. Ben ontzettend blij! <3
Volgens mij is de kans van slagen met één embryo ongeveer 30%. Als je er twee terug plaatst, is dat ongeveer 40%. De kramp in je buik zal vast een of andere spier geweest zijn. Dat kan geen kwaad, hoor. Succes met de laatste wachtweek, ik hoop op goed nieuws voor jullie!
Ik hoop het ook. Wel wat zeurderig gevoel onderin, maar dat kan net zo goed door de utrogestan komen denk ik. Ik vind het allemaal erg spannend. En ik vind het ook moeilijk om te wachten en niet stiekem een testje te kopen of zoiets. Nog niet gedaan hoor. Ik vermijd elke apotheek of drogist haha. . Ik ben alleen wel enorm extra alert op pijntjes etc. Ik hoop echt dat het snel 7 feb is. Dankje dames voor de antwoorden.
De enige keer dat ik zwanger ben geraakt is bij onze enige keer dat we een 2 cryo's terugkregen, dit was in 2011 toen mocht het nog. Volgens mij is de kans 10% meer bij 2 embryo's. Succes!
Ook hier een zwangerschap (van de eerste) met twee embryo's. Nu zwanger van 1 cryo. Dus zo zie je alles kan! Jullie embryo's hebben een hele goede kwaliteit en je hebt er twee, dus je hebt zeker een goede kans nu. Tillen enzo maakt echt niks uit. Als ze nestelen doen ze dat ook als je tilt Heel veel sterkte deze laatste week, vreselijk is dat, de duimen draaien hier voor een mooie test volgende week!
Thanks... Ik vind het allemaal wel heel erg spannend en bijzonder nu. Ik heb overal last van. Maar wat mij het meest opviel: Toen ik zwanger was van ons ventje had ik direct aan het begin droge kapotte lippen. Sindsdien (Meer dan 4,5 jaar geleden nu) nooit meer gehad. En nu heb ik het weer, heeeeel erg! Sinds vanochtend kwam het opzetten en smeren helpt niet. Verder heb ik natuurlijk een opgeblazen buik, zere vergrote borsten, moeheid, hoofdpijn, misselijk en dingen smaken me niet meer. Maar dat kan een mindpiep zijn of door de utrogestan komen. Wat ik me ook afvroeg: Ik had de eerste keer dat de utrogestan enorm terugliep, de behandelingen daarna niet meer, en nu weer. Kan dat zijn omdat de baarmoedermond dichtstaat (zoals bij een zwangerschap) en het dus niet opgenomen kan worden fatsoenlijk? Of is dat ook iets stoms? Ik word er zo vreselijk onzeker van. Oh... en ik heb enorme pijnlijke bovenbuikspieren. Wat niet kan, want ik voer echt geen flikker uit dat dat zou kunnen veroorzaken. Daarbij ben ik wat gezet.. dus ik wist niet eens dat ik ze had..
Hoi meis, ik zag je topic en wil je alleen even héééééél veel geluk wensen!! Ik hoop dat deze laatste verse tp je dan eindelijk succes mag opleveren!! Ik snap dat je helemaal gek wordt van alles wat je voelt en hoop dat je over een klein weekje gewoon duidelijkheid krijgt in de vorm van een positieve test. En wat betreft die emmer, dat kan echt geen kwaad hoor. Waarschijnlijk voelde je gewoon die banden waar je baarmoeder aan hangt. Dat is heel normaal bij zulk soort inspanning helemaal als er ook nog iets gaande is in je baarmoeder , maar kan echt niet direct kwaad. Ik houd je in de gaten en ga heel hard duimen!!
Hoi zoetjes; de droge lippen heb ik altijd last van, wie weet betekend het bij jou wel iets. Alle andere klachtjes herken ik, maar vraag me net zoals jij af waar ze vandaan komen; utro, spanning, of toch..? En ik word er ook erg onzeker van, wat een achtbaan van emoties he. De utro loopt bii nu minder terug lijkt het, geen idee wat het betekend. Ik duim iig voor je!
Nou,.. klein tipje van de sluier. Ik had op 27 januari geen pregnyl meer in mijn lijf (getest) en nu heb ik 3 positieve testen. Ik weet dat ik te vroeg ben. Maar de geruststelling is enorm. Ik heb ook de fertiliteit gebeld en positief is positief. Zeker na de negatieve van de 27e. Heb nog wel gevraagd of ik eerder de bloedtest mocht doen, maar dat heeft geen meerwaarde zij ze. *vloekt* Dus bij deze.... een voorzichtig gejuich. Na 4 jr.... eindelijk!
hoi zoetje ik zag je blog denk even lezen. ik hoop zo dat dit goed en blijvend nieuws is. nog even en dan weet je het 1000 % zeker door je bloed test. succes.
Pfoe hee zoetje je maakt het spannend. Je zit nu op 11 dpo? Tja wie ben ik om te zeggen dat het te vroeg is (dat weet je zelf ook wel) en drie posi testen is veul! Zijn ze een beetje duidelijk, ik bedoel echt geen restje pregnyl meer? (pregnyl wordt soms in golfjes uitgescheiden via je urine) nee dat denk ik niet he? Pregnyl is nu 13 of 14 dagen geleden? Argh ik ga zo hard voor je duimen dat het goed zit!
Wat goed! Voorzichtig gefeliciteerd dan! 9-cellig is echt goed overigens! Mijn kleintje was 8-cellig bij de terugplaatsing en ik heb geen rooskleurige omgeving gehad rond de terugplaatsing. Ik heb op 12 december een terugplaatsing gehad en op 21 december een positieve test! De dag erna ook digitaal positief! Succes meis, zou echt fijn zijn voor jullie!
Ik vind het niet leuk meer. Zag ik de testen van 31-1-2 jan/feb nog mooi oplopen, zijn ze nu hartstikke negatief. Ik ga er dan ook maar niet meer vanuit. Ik ben er zoooo klaar mee. Vrijdag die stomme bloedtest nog en laat dan die cryos maar in de vriezer liggen. Ik wil niet meer. Ik mis mezelf zo ontzettend erg. Van dat vrolijke ondernemende meisje dat ik ooit was is niks meer over. Dat doet zo'n pijn! 3 behandelingen verder, 10kg zwaarder en lege handen. Het is goed zo.
Och zoetje toch....was het toch nog de pregnyl? Is mij ook wel eens overkomen dat die 5000 eh oeverloos lang bleven hangen, met witte, lichte en duidelijke testen door elkaar heen. Heel verwarrend en verdrietig. Je zit nu 13dpo toch? Tja iets had er wellicht al te zien moeten zijn, ook ik heb weinig hoop, echt jammer Ik snap dat je er klaar mee bent, die cryo's liggen daar voorlopig goed moet je maar denken. Mocht je in de toekomst wel weer zin hebben, kun je altijd nog. Veel sterkte
Of het van de pregnyl was betwijfel ik. Het was allemaal wel rond de innesteling etc. Dus het zou best kunnen zijn dat het even geplakt heeft, maar daarna niet meer. Het is zwaar k u t ... En het zal even duren voor we er bovenop zijn. Ik ga nu eerst wat andere prioriteiten stellen. Zoals die overtollige kg er weer vanaf en mezelf terug vinden. Daarna zien we wel weer. Begin nu ook buikkrampen te krijgen e.d. dus het zal wel echt voorbij zijn.
Ach, getver! :x Wat vind ik dit erg voor je, het was zo gegund! Helemaal moeilijk dat het even goed leek te gaan en dan nu dit. Ik hoop dat die negatieve test toch gewoon vals bleek en die krampjes van iets anders, maar dat is misschien wel tegen beter weten is. Jij kent je eigen lijf het beste. Veel sterkte en succes met wat je ook gaat doen!!