terugplaatsing van een twee cellig embryo...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Degen, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Degen

Degen Bekend lid

17 mrt 2013
    949
    47
    28
    Vrouw
    Groningen

Nog lekker gewandeld?
    Lekker in de sneeuw ;)
    Wij hier ook gewandeld hoor,
    Maar vond het aardig koud ....
    Brrrr.

2. Degen

Degen Bekend lid

17 mrt 2013
    949
    47
    28
    Vrouw
    Groningen
    Gaan jullie trouwens eerder een test uitvoeren
    Dan de officiële datum?

Of wachten jullie het " netjes" af?

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Vanmorgen lekker gewandeld in de sneeuw met als resultaat ijskoude voeten hihi.

Meestal red ik het niet tot de testdatum. Denk zo wie zo nu eerder de testen, testdag is als ik moet werken heb geen zin aan emotoestanden,.

4. Degen

Degen Bekend lid

17 mrt 2013
    949
    47
    28
    Vrouw
    Groningen
    Kun je je dienst van die dag niet omzetten
    Of ruilen ofzo?
    Lijkt me idd lastig.
    Zeker als de test negatief uit valt.

Mezelf kennende ga ik eerder testen.
    Niet heel veel dagen eerder hoor.
    Denk dat ik zaterdag of zondag test ga doen.
    Mocht ik dan nog niet ongi zijn geworden.
    Zaterdag/zondag zit ik 3 a 4 dagen voor de test datum.
    Vrijdag is het 10 dagen na tp.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja koud he! Maar jullie wonen oostelijker dan ik, dus hier overdag geen sneeuw gehad. Gisteravond wel, maar het vriest net niet, dus het is nu al weer weg (gelukkig, want het fietst zo rot naar het werk...).
    Ik ga denk ik niet eerder testen. Vorige keer heeft me dat toch op het verkeerde been gezet. Mijn testdag is zaterdag 8 februari. Misschien doe ik het wel 1 dag eerder, want dan ben ik ook vrij. Eerder durf ik ook niet aan want dan moet ik dus werken. En het weekend ervoor is voor mij echt te vroeg ;). Ik ben heel benieuwd of en wanneer ik ongesteld wordt en of het dan dus weer vals alarm is of niet...
    Hoewel het buiten koud is, ben ik al 2 nachten achter elkaar wakker geworden van 't zweet :cool:. Ben gelijk bang dat ik m'n emmy te warm heb gemaakt. Misschien toch de sokken maar weer uit als m'n voeten warm genoeg zijn...

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoe is het hier nu? Houden jullie het nog wat vol? Het is nog even wachten natuurlijk en voor mij al helemaal, maar was toch ff benieuwd ;). Ik weet ook wel dat het vrij zinloos is om kwaaltjes te gaan beschrijven die in deze fase nog maar zo weinig of zeg maar niets betekenen. Maar toch ;). De buikpijn van de punctie is zo goed als over. Dus eigenlijk voel ik me vrij goed. Voel ook verder erg weinig. Had wel een paar dagen last van winderigheid en opgeblazen darmen. Maar ja, dat heb ik anders ook wel. Ook zijn mijn borsten nog stevig en een beetje gevoelig, dat had ik vorige keer volgens mij niet, maar ja het is al 2 dagen voor de punctie begonnen, dus dat zegt ook niets, en anders had het ook niets gezegd.

M.a.w. ik heb eigenlijk nog niets te melden. Het is ook nog niet heel spannend, maar langzamerhand komt de twijfel wel steeds meer de hoek omkijken. Ik moet gewoon nog even geduld hebben :).

7. Degen

Degen Bekend lid

17 mrt 2013
    949
    47
    28
    Vrouw
    Groningen
    Hoi pien,

Je "kwaaltjes" komen zo bekend voor. ;)
    Ook ik heb daar de afgelopen periode
    Te maken mee gehad.

Ik heb heel sterk het idee dat mijn
    Poging niet gelukt is.
    Ik herken zaken van een naderende
    Menstruatie.
    Al hoop ik van harte dat ik er gigantisch
    Naast zit met m'n gevoel.
    Maar vaak is dat niet zo.

Ik heb besloten om
    Toch maar niet eerder te gaan testen.
    Ook gezien mijn vermoeden.

Als ik dinsdag nog haal ,
    Als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik alsnog
    Testen.
    Dan is het mijn test dag.

Liefs

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Goed idee Degen, ik heb bij m'n 2e poging ook gewoon gewacht voor de officiele test datum!

9. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    ik snap je angst dat het met een twee cellige embryo niet zal lukken...ik had het gevoel al met een 5 cellige laat staan een 2 cellig. ik heb zondag de tp gehad. van een 5 cellige embryo. Toch zeggen ze dat het niets uit maakt! Dus houd moed! Zal voor je duimen! :)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Degen: ik las net in een ander topic dat je ongesteld bent geworden :( :(. Wat ontzettend jammer! Een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop echt dat 3 x scheepsrechts is voor jou!
    Mariska: ik hoop dat jij straks met beter nieuws komt?

Mijn goede hoop wordt steeds minder nu ik in de tweede wachtweek zit. Echt lastig hoor om dan positief te blijven. Ik begin dingen te voelen die ik anders vlak voor de menstruatie ook voel en daar wordt ik niet blij van...

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Helaas hier ook geen goed nieuws. Gisteren menstruatie doorgebroken. Hoop dat jij wat beter nieuws hebt straks pien!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ah nee Mariska :(. Jij ook al... Getsiederrie! Nou moet zeggen dat dat mij niet erg hoopvol stemt. Mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is. Zou het dan toch aan die 2 cellen liggen? Maar ja ik moet natuurlijk nog afwachten. Je weet het maar nooit...
    Voor jou ook een dikke knuffel Mariska!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hier lijkt het weer mis te gaan :(. Bruine troep is weer gearriveerd. Ik voelde het al aankomen. Ik heb nog niet getest, maar dat is misschien ook nog wat vroeg. Zaterdag is pas de officiële testdatum. Vandaag is 13 dagen na punctie. Voor mij heel normaal om rond deze datum ongesteld te worden... Kijk vorige keer was ik te vroeg met mijn conclusie dus ik ga nog door met de utrobollen en zal ik voor de zekerheid zaterdag ook nog een test doen, ook al ben ik zo ongesteld als het maar kan geweest. Maar de hoop is voor 99% verdwenen. Er zijn, t.ov. de vorige keer, ook helemaal geen symptomen meer over dat het toch goed zou kunnen zitten. Mijn borsten zijn echt weer helemaal slapjes geworden, de cyste in mijn eierstok begint weer te irriteren. 1 en 1 is 2...

Deel Deze Pagina