Panda1409 heb zeker het gevoel dat ik er rustig van wordt daarom doe ik het ook en van mijn man mag ik niks meer tillen geen huishoudelijk werk meer doen alles om het te laten slagen ik lees van hier van een aantal dat ze bloedtesten moeten laten doen ik heb er niks van gehoord ik moet vanaf de punctie utrogestan bolletjes gebruiken en mag op dag 18 past een test doen Welk ziekenhuis lopen jullie? ik zelf loop in het UMC
Ik loop ook in het umc. Aan bloedtesten doen ze daar niet. Is ook onzin eigenlijk. Een getal zegt niets meer dan dat een streepje op een urinetest doet. De gezondheidszorg is al duur genoeg.... Een paar jaar terug heb ik ooit wel een bloedtest gehad. Toen bleven de urinetesten vaag. Was ik nu wel of niet zwanger? De bloedtest gaf toen uitsluitsel. Dit is toen een miskraam geworden. De vage urinetest had dit al kunnen voorspellen...
ik loop in het emc en ik heb ook niks te horen gekregen over een bloedtest.. ik moet gewoon mijn menstruatie afwachten en zo niet dan testen dat is over 2 a 3 dagen
Wie weet of ze bloedtest doen in gent? Gelukkig nog niet gebeld door het lab......nu hopen dat ze het nog 2 dagen volhouden en dan TP Ben onwijs zenuwachtig. Gebruiken jullie ook ustrogan? Vind het zo'n smerig spul Kan het kwaad als je ze gewoon oraal inneemt of moet het echt vaginaal?
hoi lilmomo ik heb ook utrogestan en het is volgens mij de bedoeling dat je ze vaginaal inbrengt omdat het bevorderend is voor de dikte van je baarmoederslijm als ik het goed heb. het is idd smerig maar allemaal voor het goede doel
Bij terugplaatsing cryo hoeft t (gelukkig) niet. Je lichaam maakt dan zelf aan. Zou t wel vaginaal blijven gebruiken. Lang leve inlegkruisjes )
ik heb een cryo tp gehad en moest gewoon de stro gebruiken dus misschien per persoon verschillend ik zit nu op wachtdag 8 en vandaag is me nod! ik kon het gister niet laten en heb een kv test gedaan en er verscheen een licht streepje!! ik geloofde het niet dus heb ik een cb test gehaald en die gaf ook een licht plusje! ik was al stiekem een beetje blij maar mijn arts zei dat pregnyl ook een licht streepje veroorzaken... gisteren was het 12 dagen na de pregnyl en vandaag dus 13de dag na pregnyl en weer had ik een licht positieve test. dus ik kan er nog geen pijl op trekken... ik heb wel krampjes in me onderbuik,ik slaap slecht en gister had ik 3felle steken aan de linker kant dus ja.... we wachten geduldig af
Liselotte dit klinkt goed! Na 13 dagen is de pregnyl wel uit je lichaam hoor zeker als het van een cryo tp is. Een voorzichtige gefeliciteerd ! Mooi al die dames die zwanger raken dmv een cryo of verse geeft weer hoop! Laat de trend zich doorzetten😊
dank je wel! ik hoop het zo... maar ik heb wel elke keer trekkerig gevoel in mijn boven benen wat ik ook altijd heb vlak voor mijn menstruatie :-s maar we houden hoop! ik hou jullie op de hoogte!
hoi lilmam ik ben niet meer zo actief maar volg jullie nog steeds hoor. wilde even antwoord geven. ja in gent doen, moet je een bloedtest doen en ja ook de bolletjes utro moet je vaginaal nemen. oraal zijn ze zelfs helemaal niet zo goed voor je als je zwanger mocht raken. (tenminste dat is wat mijn huisarts me over opbelde bij men laatst positieve test.) succes ik hoop dat maart je maand word!!!! succes allemaal.
Even ego berichtje! Vanmorgen door mck gebeld, cryo heeft ontdooi proces goed doorstaan en straks een tp!!!
oh wat goed anja! top! lekker rustig aan de komende week en ik ga duimen draaien voor je! ik hoop dat dit een vruchtbaar jaar word voor alle meiden hier!
Hee Anja wat een goed nieuws ik zal voor je duimen spannend hoor! @ Ginkel onze mannetjes lijken denk ik een beetje op elkaar ik mag ook niks meer doen en zordra ik me ook maar iets te moe voel moet ik alweer gaan zitten liefst wil die dat ik zo weinig mogelijk doe. en me zo rustig mogelijk houd. Verder heb ik nog steeds geen ongestelheid gehad en me bloedtest was het hcg 1.25 dus volgens zk niet zwanger alleen het stomme is dat ik vorige keer tot drie maanden negatief teste zowel urine als in bloed totdat het mis ging met drie maanden toen was ie ineens knalpositief met hcg van 1000 dus nu slaat de twijfel wederom heel erg toe zou het nu toch zo zijn. zou ik toch zwanger zijn net als de vorige keer heb wel nog steeds symptomen die zijn nooit weggeweest heb zere boobs ben super misselijk s avonds na het eten had ik vorige x ook ben extreem moe humeurig en huilerig ik weet het niet meer argh help
@babycomp, Thnx voor de info moet idd bloedprikken maar dan niet via gent maar in me eigen zh dus straks bellen voor een afspraak. Verder goed nieuws vandaag een top embryo teruggeplaats is blastocyste stadium. We hadden er nog 1 en dat wordt een cryo De rest was helaas niets geworden wat we wel erg jammer vinden maar zijn in ieder geval blij dat we nu een top Emmy hebben Voor de rest had ik last van oversimulatie alle follikels waren weer gevuld met vocht/bloed dus moet het rustig aan doen en veel water drinken. @anja, wat goed zeg!! we lopen een dag verschil gelijk ga een kaarsje voor je branden en me duimpjes voor je draaien. Hoe is het met de rest? Groetjes lilmomo