Terugplaatsing van een verse embryo of cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Degen, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot83

22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    dank je! jij trouwens ook met jullie tp!
    nu hopen dat hij blijft plakken en idd rustig aan,goed water drinken en je lekker in de watten laten leggen ;)

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieselot, wow!!! Gefeliciteerd meis, x

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    En dank voor de lieve berichtjes...
    Ga ook heel veel duimen en hopen...
    En zo gewoon mogelijk te doen, dus straks "gewoon" een rondje hardlopen!

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier goed bericht gekregen van het lab toch 4 cryo's over :)

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Lilmomo!

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Anja en Liselot gefeliciteerd!
    Lilmomo, wat een goed nieuws! Nu hopen dat die cryo's pas bij een wens voor een tweede nodig zijn en dat die nu aan boord is mooi blijft plakken!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de felicitatie, maar zit nog volop in de wachtweken hoor :)

8. Ammi

Ammi Lid

31 jul 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ook ik meld me hier in dit forum, ik heb maandag een cryo tp gehad van 5 dgn, nu is het even een paar dagen in spanning zitten voor we mogen testen heb wel sinds vandaag dat ik erg moe ben en rare kriebels in me buik voel, maar goed dit zegt natuurlijk nog niks naar 4 dgn.
    We hebben een maandje rust gehad nadat ik een miskraam van 12 wkn heb gehad en bij 17 wkn een curetage heb moeten ondergaan omdat me lichaam het vruchtje niet wou afstaan, nu gaan we weer duimen bij de vorige tp was ik gewoon ongesteld geworden 7 dgn lang en daarna duurde het zolang voor ik weer ongesteld werd dat ik een test deed en die een dikke plus aangaf maar het vruchtje het helaas niet overleefd heeft nw ronde nw kansen.

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    :) Ja, maar wel een mooie cryo TP! ;)
    Vond ik wel een felicitatie waard...
    Maar snap de verwarring, had je naam naast Lieselot gezet. (Beetje onhandig, sorry...)

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook wel een felicitatie waard:)
    Hopelijk mag je me over een week "echt" feliciteren 🎊
    Hoe gaat t bij jou?

11. lieselot83

22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Ik zit nu op dag 11 na me tp, afgelopen woensdag positief getest maar het blijft toch spannend...
    Ik heb constant rommelende darmen en trekkerig gevoel in me liezen en s'avonds een opgezwollen buik maar voor de rest merk ik niks!
    We hebben wel voor en na de pregnyl , tegen de regels in, zelf geklust en we hadden tegen onze verwachting in een tp van een super cryo!
    Dus bij ons blijft ook de vraag welke van de 2 is blijven hangen of zijn het er 2!😳
    Ik weet niet of je dan meer zou merken.

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Panda1409 hoe is het met jou? al meer duidelijkheid?

hier alles nog rustig ik voel weinig heb alleen het zuur en ben vreselijk moe maar ik moet nog even volhouden tot 5 maart dan mag ik pas testen maar ik wil het nu weten eigenlijk maar ben zo bang dat ik negatief test

13. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ginkel

hoe spannend wel vervelend he xat wachten? Waarom en je bang om negatief te testen ik was t ook hoor maar dat ligt bij mij aan hoe t in t verleden is vegaan!! Nou t vreemde is dat ik nog steeds niet ongi ben e wel allerlei symptomen heb die nief zijn weggeweest dinsdag is t vier wdmen na de tp word gek van die onzekerbeix

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmmzzz, vanmorgen weer wat krampjes en heel iets lichtbruin slijm. Dag 4 na tp?
    Eh..... Kan dit al een teken zijn dat t niet gelukt is?
    Oké, het wordt nog een lange wachtweek!

15. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Panda1409 ik ben om negatief te testen omdat ik bijna niks voel de eerste week had ik wel steeds kramp maar nu eigenlijk niks meer.
    kunnen ze geen echo maken bij jou om je meer zekerheid te geven? omdat je nog steeds klachten heb en niet ongi ben geworden.

Anja1977 volgens mij kan dat nog niet dat het na 4 dagen na tp niet gelukt is kan ook de innesteling zijn geweest

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Nee hoor, kan ook betekenen dat het juist heel goed gelukt is!
    Dat is het rotte er aan, je weet het niet!
    Stomme wachtweken! Ging er na de TP maar ergens een groen lampje branden als het raak is... dat is tenminste duidelijk ;)

Hier weet ik het niet... moe, geen eetlust, veel plassen, pijnlijke grotere botsten, beetje strak gevoel in mijn buik, steekjes... Wel vroeg voor klachten... Zouden het er 2 zijn?
    Lastig! Die rot Pregnyl ook!
    Het kan van alles betekenen en tegelijk ook niets.
    Je let nu overal op, wie weet voel ik dit elke maand wel, maar valt het niet zo op.
    Nog een weekje (misschien iets eerder, testte bij C op dag 12 DPO positief) wachten, dan weten we hoe of wat...

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lijkt me dat heerlijk zo,n groen of rood lampje!!
    En pregnyl is zo'n ***** spul! Gelukkig heb ik dit deze poging niet hoeven te gebruiken. Alhoewel, ik kon dit soort kwaaltjes altijd koppelen aan de pregnyl, maar dat kan nu niet.

18. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hallo dames,

Ook ik wil me hier aan sluiten wij hebben afgelopen donderdag een tp gehad van een verse embryo 8 cellig op dag 3. Nu dus ook in die ellendige wachtweken....

groetjes cindy

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    He meiden,

Tis hier maar stilletjes....Allemaal aant carnavallen?
    Hier voel ik me redelijk ok alleen soms pijn in me liezen en vaak kleine steekjes/krampig gevoel in me onderbuik aan de linkerkant.
    Pfff wat zijn die wachtweken killend zeg.
    Je probeert er niet aan te denken en zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar ondertussen verga je van nieuwsgierigheid ;)

Hoe is het met de rest?

Groetjes lilmomo

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen carnaval hier hoor :) heb er helemaal niets mee. ( ben er ook niet mee opgegroeid)
    Wanneer mag of ga je testen lilmomo?
    Ik wacht keurig op m'n nod (7 maart)
    Naast wat bruinige afscheiding en krampjes/steekjes 3/4 dagen na de tp is het sindsdien rustig...
    M'n ouders zijn 14 maart 40 jaar getrouwd en we gaan met het gezin dat weekend weg. Hoe leuk om dan te kunnen zeggen" wij hebben een leuk huwelijkskado, maar je moet nog 8 maanden wachten" :)))

Deel Deze Pagina