Ik mag 7 maart ook voor me bloedtest Spannend he!! Jaaa dat zou wel een heel geweldige verassing zijn voor je ouders Ik zal voor je duimen anja
Ik hoop het.....Maar ik heb er voor me eigen niet zoveel moed in. Ik heb altijd een week/10 dagen voor mijn menstrautie dus gelijk na me eisprong eigenlijk al last van dat in ongesteld ga worden....pijn in me liezen down voelen etc en nu voel ik me weer zo. Maar die steekjes in me buik kan ik niet plaatsen (misschien verbeeld ik het me ook maar denk ik dan) Pfff wachten duurt lang
Alle kwaaltjes lijken op elkaar en kunnen zowel een menstruatie als een zwangerschap betekenen... Op naar 7 maart.... Ik ben sinds vrijdag mega verkouden dus voel me ook zo niet fit!!! Bah
Hey! Ik lees nog wel mee, maar kan het niet meer zo goed bijhouden. meiden in de wachtweken, Sterkte met wachten....kon je maar eventjes kijken wat daarbinnen gebeurde! Ik moest deze maand mijn nieuwe menstruatie afwachten voordat ik wer met de pil kan beginnen, en dus weer de nieuwe ivf kan starten. \ uiteraard heb ik wel de ovulatie testen gebruikt! vanmorgen al mooi flink positief getest! Dus.... Hihi! Wie weet word het wat zonder ivf! vrijdag moest ik voor een uitstrijkje, omdat ik 30 word. Zegt de assistent: zal ik het je even allemaal uitleggen, nou dit is dus een eendebek...Whahaha! Die lezen zich ook niet in! Haha! Nou die "eendebek" ken ik zo langzamerhand wel! Bijna 20.00 uur....tijd voor moordvrouw! EN dan hup, het bed in!
Hilarisch dat ze jou gingen uitleggen wat een Eendenbek is... Ja die kennen we (helaas) Hoe gaaf zou t zijn dat ivf niet nodig is!!! Veel kijkplezier en slaap lekker voor straks!
Haha... 7 maart moet wel de dag worden hier. Als ik uit ga van mijn natuurlijke cyclus is dat ook mijn NOT. Maar als ik uit ga van de leeftijd van het cryo en daar 14 dagen aftrek zou 5 maart mijn NOT zijn. Ik twijfel heel erg wat ik zal doen. 5 maart al testen, of wachten tot 7 maart. Lastig... Ben zo nieuwsgierig, maar aan de andere kant, 7 maart wordt het ook wel duidelijk... of niet...
Tja chybou, ik snap je berekening niet helemaal. Hoe bedoel je, als ik de leeftijd van de cryo's van de dagen van de cyclus aftrek? Je cyclus blijft toch t zelfde? Wellicht denk ik verkeerd hoor!
Helaas ik ben gisteren ongesteld geworden ppfff balen hoor, nu hebben we nog 1 cryo en dan is het weer op en kunnen we nog 1 x een isci doen en dan is het gebeurd voor ons, rest van de dames heel veel succes met het wachten zal voor jullie duimen!!
Hoi ginkel Dan snap ik idd dat je t eng vind!! Wanneer mag je testen?? Stom he die onzekerheid nee willen ze niet het enige wat ze doen is gesprek opstarten voor de volgende ronde ik word elke ochtend wakker met krampjes in me bhik maar dat trekt ook snel weer weg nog steeds geen ongi
Panda1409 ik mag eigenlijk morgen testen dan zit op 18 dagen na punctie maar morgen wordt mijn moeder 60 dus wil ik dan niet testen mocht hij negatief zijn zou ik haar dag verpesten en dat wil ik niet dus ik ga 5 maart testen wat raar dat ze niet even willen kijken ook omdat je nog steeds niet ongi bent geworden.
Ja dat snap ik dat je dan geen slecht nieuws wil gaa jullie nog wat speciaals doen?? Ja ik vind t ook vreemd heb vrijdag een afspraak met de huisarts die i t verleden iedere x de testen heeft gedaan dus hoop dat zij wat kan vertelle n oc betekenen zoxat ze me in zk wel geloven
Ja dat snap ik dat je dan geen slecht nieuws wil gaa jullie nog wat speciaals doen?? Ja ik vind t ook vreemd heb vrijdag een afspraak met de huisarts die i t verleden iedere x de testen heeft gedaan dus hoop dat zij wat kan vertelle n oc betekenen zoxat ze me in zk wel geloven
Dames, ik heb een positieve test liggen hier, met middag urine, dag 11 DPO. Geen tuurstreepje of zo, maar een duidelijke streep. Na een paar dagen het gevoel te hebben gehad dat het wel eens raak zou kunnen zijn vanmiddag toch maar eens een testje gedaan. Ik herkende de symptomen van de zwangerschap van mijn dochter. En ja hoor, meteen een streep. Wat ik bedoelde met mijn eigen cyclus en de leeftijd van het embryo is het volgende: Bij IVF is de dag van de punctie de dag van de bevruchting. Je weet hierdoor precies hoe oud het embryo is. Bij een eventuele zwangerschap na IVF/ICSI moet de dag van de punctie aangehouden worden voor het bepalen van de zwangerschapsduur. Ongeveer 2 weken na de punctie kan je een test doen, is hij positief, dan ben je 4 weken zwanger. Je krijgt altijd 2 zwangerschapsweken 'cadeau', dit zijn de 2 weken voor de punctie. Ik hoop dat ik nog te volgen ben, want ik lijk het nogal krom uit te leggen. Zwangerschappen die spontaan zijn ontstaan, dus zonder hulp, zijn altijd een schatting. Om een richtpunt te hebben wordt de laatste menstruatie aangehouden. Nu zou ik komende zaterdag, volgens mijn eigen cyclus ongesteld moeten worden. Dan zou ik dus ook 4 weken zwanger zijn. Maar omdat dit cryo's uit onze vorige IVF ronde zijn weet ik precies hoe oud de embryo's waren toen ze teruggeplaatst zijn. Komende donderdag zijn ze 4 weken oud. Daarom zou ik donderdag al 4 weken zwanger zijn in plaats van zaterdag. Ik hoop dat ik het zo een beetje goed uitgelegd heb.
Chybou, waaaaaaaaaat! Positief? Gefeliciteerd!!! Ik snap je uitleg, dank. Nu lekker samen met je vrouw/vriendin (maak ik op uit je onderschrift) genieten! Tuurlijk ben ik ook enorm jaloers!! wat maakte dat jij t gevoel had dat t raak zou kunnen zijn?
Ik/we zijn heel voorzichtig blij (heb idd en vrouw) Het kan hiervandaan alle kanten op en dat hebben we ook eerder meegemaakt. Maar toch is het al heel wat dat er iets (of 2 x iets) heel erg had zijn best aan het doen is. Ik testte bij de zwangerschap van mijn dochter bij 4 weken en 2 dagen pas zo duidelijk positief. Ik heb dat testje toen met ochtendurine gedaan. Nu heb ik hetzelfde soort testje, het testje is net zo positief en ik heb het testje gedaan met middagurine. Ik zou vandaag, even rekenen op 3 weken en 4 dagen zitten. Ik houd er een beetje rekening mee dat het er twee zouden kunnen zijn. Ik herkende de verschijnselen. Moe, hoofdpijn, koud, rare rode bultjes (soort puistjes) op mijn voorhoofd, meer kleur in mijn gezicht, grotere gevoelige borsten, strakker gevoel in mijn buik, baarmoeder voelt in mijn buik als een wat hardere bal (voel dat bij het zitten) steekjes onder in mijn buik, opgezette darmen, meer plassen, sneller moeten plassen, dorst... en het raarste, mijn binnenste schaamlippen zijn wat 'paarser/blauwer'.
chybou gefeliciteerd! wat een goed nieuws! Anja volhouden he? en niet bij de pakken gaan neerzitten! bij mij gaat alles nog steeds goed! ik voel me gelukkig ook nog goed nog geen gevoelige borsten of misselijk dus daar geniet ik nog even van!
Twins?! Wie weet! Fijn dag je de symptonen zo goed herkent. Natuurlijk kan t alle kanten op, maar dat geldt voor elke fase in de zwangerschap. Waren jullie samen toen je de test deed? Dat lijkt me zo'n bijzonder moment! Ik krijg wat meer steekjes ( kort en fel) onder in m'n buik en wat meer druk ofzo.. Geef t alweer bijna op. Momenteel vanwege griep/verkoudheid thuis en dan is er ook weinig afleiding... Bah