Hoi Panda1409 wat jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid heb kan je niet aan je huisarts vragen voor een bloed test ik hoop voor je dat je toch zwanger ben hier gaat het langzaam aan weer wat beter en begin weer hoop te krijgen voor een volgende terugplaatsing vrijdag naar het ziekenhuis ben benieuwd wat ze gaan zeggen Marleneke heel vel sterkte met die wacht weken en hoop op een positieve test over 11 dagen hoeveelste poging is dit voor jou?
Hee ginkel Ik ga dat denk ik wel binnekort vragen moet 25maart naar fertelliteitsarts Oh spannend zeg ik ga voor je duimen!!!!!:
panda1409 ik ben vrijdag in het ziekenhuis geweest ik moet nu wachten op mijn volgende ongi en dan moet ik bellen om me aan te melden voor een cryo terugplaatsing krijg dan een echo op dag 10 en verder is het nog even afwachten
Hallo dames ik ben even weg geweest maar ik kom weer meekijken en schrijven. Hoe is het bij jullie? Bij mij gaat het wel goed alleen vandaag een bloeding gehad ( ik ben erg geschrokken! Het zet nog niet door alleen met afvegen heel licht bruin... Hopen dat het niet door zet. Anja wat jammer dat het niet gelukt is... Ik hoop snel op meer geluk voor jullie. Wij wilde ook voor Gent kiezen als deze poging zou mislukken zijn hele goeie verhalen over. Lilmomo gefeliciteerd!
Hee Ginkel, Je hebt natuurlijk net je ongi gehad dus dat duurt nog wel ff. Pff spannend hoor dat wachten. Wel mooi dat je nog een cryo hebt. Ik hoop voor je dat deze wel blijft plakken! Ik ga gewoon heel hard voor je duimen. Hier nog steeds beetje hetzelfde nog steeds geen ongi had hem dit weekend als ik er van uit zou gaan dat die kleine bloeding op dag 11 na terugplaatsing ongesteldheid was dan had ik dit weekend ongi moeten worden. Maar nog niets. Kwaaltjes blijven ook nog steeds bestaan.
Hee dames, Het stil de laatste tijd hier hoe gaat het met jullie allemaal?? Hier even een update over mijn verhaal. Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest heb een echo gehad hier was nix op te zien helaas. Dus nu op naar de volgende ronde zegt de fertelilteitsarts. Ik moet het allemaal nog even laten bezinken en hopen dat me lichaam weer normaal gaat doen ik ben bang dat het me enorm voor de gek houd nl heb een behoorlijk dikke buik en nog steeds kwaaltjes ik weet niet meer wat ik moet doen.
Heb de 12e een terugplaatsing gehad en zou afgelopen zondag mogen testen omdat de cryo 4 dagen oud was. Heb maandag getest en dit was negatief, zoals al die andere keren. Mijn ferti-arts gebeld en die zei dat ik nog maar even door moest gaan met progynova en utro, omdat ik te vroeg had getest volgens hun. Nu vrijdag opnieuw testen, maar denk niet dat er verandering in komt. Maar goed er is dus toch nog hoop blijkbaar. Krampen zijn wel aanwezig dus verwacht niet veel goeds.
Panda1409 hoe is het nu met jou? ben je al ongi geworden ik lees net je bericht want ben net terug van vakantie Marleneke hoe gaat het met jou? ik ben aan het wachten op mijn ong voor ik weer verder kan maar zit al op dag 37 dus weet het niet
Was gewoon ongesteld geworden en nu heb ik 17 april mijn volgende terugplaatsing in kunstmatige cyclus. Nu nog 4 cryo's over. Het worden er steeds minder en weet ook nog niet of ik uberhaupt wel ooit een volgende ivf-poging wil ondergaan. Vind mijn leeftijd toch ook wel mee gaan spelen, bijna 36.
Oh spannend nog een paar dagen ik hoop voor je dat deze dan wel blijft plakken en gelukkig heb je er dan nog 4 over ja de leeftijd dat is een moeilijke beslissing ik wordt morgen 36 maar ik heb dat gevoel niet ik ga door tot dat er geen mogelijkheden meer zijn ik heb nu nog 1 cryo en dan nog 1 behandeling moet nu wachten tot ik ongi word maar zit al op dag 39 dus morgen maar eens bellen ik hoop dat ze dan een echo willen maken
17 april terugplaatsing gehad van een grootste celdeling(ben de naam kwijt). 25 april een bloedinkje gehad en dacht dat mijn kans verkeken was.Vandaag getest en het blijkt gewoon positief te zijn. Ben waanzinnig blij, maar durf het niet uitbundig te zijn. Weet dat er nog van alles mis kan gaan. Maar weet nu wel dat het gewoon kan. En dat er echt niks mis is. Loop om de 5 minuten op de test te kijken.
Hallo A ja.... Sorry dat ik je onderbreek en zo maar binne storm. Maar ik heb nu ee tp uit mn 2e icsi gekrrgen. Icsi 1 waren alle embryos overleden. Als ik dus pas in icsi 3 zw zou wordn....uiteraad hoop ik dat ik u zw wordt van mn tp maar dan zou ik opneuw 3 icsi pogingen krijgen? Xxxx alvast bedankt voor je reactie
Wanneer je geloof ik na de 12 weken grens je kindje nog zou verliezen of na voldragen zwangerschap krijg je je 3 pogingen weer
Hoi Ginkel, Ik zie je berichtje van april nu pas ben niet zo heel actief geweest de laatste Sorry!!! Hoe is het nu met je? Ik ben na 72 dagen na de eerste bloeding toch ongesteld geworden dus we gaan nu verder voor de volgende ronde. Zie er wel een beetje tegenop aangezien we geen cryo's hebben dus helemaal opnieuw moeten beginnen. maar ja we weten waar we het uiteindelijk voor doen he
Hallo Panda1409 geeft niks dat je niet zo actief was ik kan het me best begrijpen dat je er even geen zin in had met mij gaat het goed ik heb zondag de pregnyl gespoten nu wachten tot zondag 11 mei dan wordt ik gebeld tussen 10:00 en 12:00 of er s'middags een terugplaatsing is dus erg spannend wel fijn dat je uit eindelijk toch nog ongesteld bent geworden en weet je al wanneer je met de volgende poging mag beginnen?