Heb ook 100% scores, bij punctie 100% eitjes, 100% bevrucht,100% cryo's en de eerste cryo is goed ontdooit.. Maar ja het laatste station heb ik helaas nog niet bereikt...
He meiden, Weet niet of ik hier mee mag schrijven. Heb zelf na 5 iui's in 2010 een dochtertje gekregen met mijn ex partner....nu met mijn nieuwe partner al bijna 2 jaar bezig en na 4 iui tevergeefs niet gelukt. Nu zijn we gestart met ivf en dinsdag weer op controle voor FM en waarschijnelijk en de week een punctie. Hoe ging bij jullie de punctie en hadden jullie veel pijn?? Groetjes Lilmomo
o wat een goed idee mam ellen ik wist niet dat je kindjes had! leuk! en anja wij hebben dan ongeveer het zelfde probleem dus ook bij men man.. alleen is de kwaliteit ook niet om naar huis te schrijven. dus hou moed bij mij is ook gelukt. je moet zo denken de eerste poging moeten ze ook in zh even kijken hoe jou lichaam overal op reageert (al kan dat altijd anders zijn) geef je lichaam de tijd bij mij lukte het ook bij de tweede keer. en mocht het nu ook gelukt zijn dan is dit ook de tweede keer. verder ben ik dus full time moeder. geniet er enorm van, al mis ik op sommige momenten absoluut men werk. Bejaardenhuis. maar het weg brengen weegt zwaarder dan het gemis Ik ben 26 jaar en woon in zeeland. (allemaal wat verspreid dus) hobby;s heb ik niet echt meer. tot voor men zwangerschap had ik een paard die is inmiddels verkocht. ik lees graag. en zou eigenlijk ook aan sport moeten doen als ik eenmaal begonnen ben vind ik het heerlijk, dus wat conditie heb opgebouwd maar nu dus om er aan te beginnen vind ik vreselijk. maar ik beloof verplicht mezelf als deze keer mislukt gaan we weer minstens twee keer in de week hardlopen. (voornemens moet je houden toch) ik ga denk morgen testje proberen kan niet meer wachten. jullie horen ervan.
Nou jij hebt ook de benodigde behandelingen al gehad!! Om antwoord te geven op je vraag; ik heb niets gevoeld van de punctie! Ik kreeg goede pijnstillers. Begrijp dat dat nog wel verschilt per zkh
lilmomo bij de eerste punctie nergens last van gehad, de tweede daar in tegen....niet om je te ontmoedigen maar vreselijk! afijn voor het goede doel succes! babycomp hihi! Ja twee jongens, een van bijna 9, en een van bijna 2. Hoe gaan jullie mannen met alles om? die van mij kan ik niet zo peilen, soms voel ik me schuldig dat het allemaal niet zo wil. omdat er bij hem niets aan de hand is.
Hi meiden, Hier is "de oma" van het groepje, haha. Ik ben dus 42 en woon in de Kop van Noord-Holland. Ik werk niet, ik wil gewoon ieder moment bewust meemaken van onze kleine dame. Ik doe wel veel vrijwilligerswerk. Vandaag zijn we ter afleiding na gisteren huizen gaan kijken in Amersfoort. We zijn toch niet helemaal happy hier. Ik zit sinds mei afgelopen jaar op drumles en ik rijd heel graag motor. Alleen heb ik afgelopen september een ongeluk gehad en is mijn motor total loss verklaard dus die hobby is even niet uit te voeren...... Ik moet nog een beetje bijkomen van de "schok" van gisteren, zooooo dichtbij de testdatum alsnog gaan bloeden. De hoop was zo groot! Vanmorgen heel bizar bloed laten prikken en morgenochtend bellen voor de uitslag....duh.... Het schijnt dat de wachttijd voor het terugplaatsen van een cryo in het VU 5 maanden is dus voorlopig zijn we nog niet aan de beurt. @lilmomo: een paar berichtjes terug heb ik mijn ervaring met de punctie beschreven. Viel mij 100% mee. Doet wel pijn maar voor mij was het goed te doen. Uiteraard ligt dat bij iedereen anders. Ik moet jullie betixhtjes nog allemaal goed doorlezen maar ben bekaf van alle emoties en ons dagje naar Amersfoort. Wilde toch even snel reageren. Babycomp: zet em op!! Laat jij die test positief uitslaan dan. Ik hoop het zo voor je!
Ja klopt we hebben idd al heel wat op ons bordje gehad maar ik prijs mij ook zeer gelukkig met mijn mooie dochter.....maar dat neemt niet weg dat de wens voor een 2e minder groot is. Want die is zeer groot.....jammer dat het allemaal zo bij ons moet gaan he en de 1 of andere sloerie die vreemd gaat zo zwanger is en nog wel van een tweeling bv....van die mensen hebben we ook in de omgeving. Ik ben in behandeling voor de stimulatie in mijn eigen zh in nederland maar voor de punctie en terug plaatsing moeten we naar gent. Wel erg fijn want lees er gelukkig goede berichten over. Iemand hier ervaring met gent? Groetjes Lilmomo
lilmomo ik loop in gent maar even ego: heb net getest en mega negatief. verdorie had echt zoveel moed erop. hoe kan ik mezelf zo voor de gek houden. ik geloof er absoluut niet meer in. toch denk ik dan zou niet te vroeg zijn (wd 9) geen ochtendurine gebruikt. maar nee ik wil mezelf echt geen moed geven. voel me echt zo rot en boos . waarom nou toch. sorry
@ babycomp...meid nog niet je hoofd laten hangen je bent toch nog niet ongesteld? altijd proberen hoop te houden ook toevallig ook in gent in behandeling....hoe gaan ze daar te werk want weet echt niet wat ik moet verwachten controles etc heb ik in zh in nederland....moet alleen ergenst eind deze week als het mee zit voor me punctie naar gent. wat kan ik dan verwachten daar en hoe doen ze de pijnstilling en punctie. Ik zal voor je duimen babycomp dat het toch nog postief word groetjes lilmomo
Babycomp geef de moed niet op! zijn er tekenen dan dat het mis gaat? Wanneer mag je officieel testen? @Alex 5 maanden wachttijd??! Wow....Dat is jammer...! had je zel nog ergens last van met je motorongeluk? Ik heb vanmiddag met de ivf verpleegkundige gebeld. Ze rade aan om deze maand te wachten dan weer met de pil te beginnen en dan dus de volgende poging! en ach wie weet gebeurt het toch nog eens spontaan deze maand! Hahaha! ik zal de ovulatietesten er weer eens bij pakken. Morgen en overmorgen lekker vrij! Dat word schaatsen kijken! Heerlijk! Fijne avond,
Leuk huizen kijken! En wat heftig van je ongeluk, ben je weer helemaal hersteld? 5 maanden wachttijd voor cryo? Das lang! Gelukkig kan ik gelijk weer door. Hoop met een week of twee weer een tp te hebben. Wij lopen dus bij het mck, ik zou m'n laatste poging wel in België laten doen, maar zover komt t hopelijk niet. Baby Comp... M'n duimen draaien voor je!! Ik ben dus zaterdag ongesteld geworden, vandaag is t alleen nog wat bruin. Nog nooit zon korte ongi gehad, het is al niet leuk dus last t maar lekker zo
Ja!!! Super he! Het was echt zo spannend!! Het was verstandig om mijn eierstokken een maand rust te gunnen omdat ik zoveel follikels had. Nou ja dat neem ik dan maar van harte.
@babycomp: balen! Ik wil je niet teveel hoop geven maar kun je echt niet te vroeg getest hebben? In ieder geval sterkte! En niet boos op jezelf zijn dat je er moed op had want dat moet je wel hebben om deze pogingen door te komen. En met "al die afvallers" voor je, leek,het voor jou toch bewaarheid te worden. Ik kan mij voorstellen dat dat ook nog extra hoop heeft gegeven. Hopelijk vind ook jij weer snel de moed en kracht om door te gaan. Ik heb vrijwel geen last meer van mijn ongeluk. Ik heb wel een heel lelijk litteken van 12 cm op mijn bovenbeen, die was opengereten tot op mijn spier door een ijzeren voet van een verkeerspaal waar ik tegenaan ben geklapt. Nou ja, tegen de tijd dat ik weer in bikini moet is hij misschien alweer wat mooier........ik ben uiteraard met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en daar hebben ze direct mijn wond gespoeld en gehecht. Helaas ging het een week later toch ontsteken en toen hebben ze mijn hechtingen eruit gehaald en moest de wond open blijven tot de ontsteking er helemaal uitwas. Dat heeft al met al bijna 2 maanden geduurd en dat was eigenlijk het vervelendst. Maar goed, alles is achter de rug en ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ik heb helaas geen schaatsen gekeken, geweldig he als die medailles.... Wat kunnen jullie trouwens alweer snel door naar de volgende ronde....ik loop straks meteen maaaaanden achter bij jullie. Ik dacht dat er overal zo'n lange wachttijd was. Mijn hoop begint nu toch weer een beetje te vervliegen...als deze verse tp al niets is geworden, wat dan met de cryo's? Dan schijn je nog minder kans te hebben...... @mamellen, waarom moet jij eerst aan de pil?
hoi meiden. bedankt voor jullie bemoeidigende woorden. ik voel me nog steeds zo rot als gister. maar komt wel goed, zal toch weer verder moeten. ben alleen zo bang nog maar 1 poging.... maja lilmam: ik loop altijd in gent heb niet zoveel vertrouwen in de nederlandse ziekenhuizen. ook de controles. (wel veel gesjouw en heen en weer gereis, ook iets waar ik vreselijk tegenop zie) de punctie daar valt mee! ja je weet gewoon dat zoiets niet lekker is. maar ik vind het al de keren meevallen. ik belgie gebruiken ze ook meer pijnstiller dan in nederland!!! mamellen: tekenen, tekenen wat zijn tekenen volgens mij als ik nu ga denken ik heb last van men teen krijg ik het:x snap je ik geloof men eigen lichaam niet meer. ik mag vrijdag testen. de bloed test. wel fijn dat je al weer vrij snel door mag. moet jij ook eerst weer aan de pil? ik moet dat namelijk wel altijd en vind ik echt zonde van men tijd. anja: heerlijk zo'n vooruit zicht twee weken zijn nog te over zien ej! ik hoop echt voor je dat die poging raak is. alexje: wat belachelijk dat dat zo lang moet duren. als ik jou was stapte ik bij de volgende poging naar ander ziekenhuis dat is toch niet normaal. je zal vijf cry's hebben je moet daar bijna drie jaar overdoen. achterlijk gewoon. mare mijn ziekenhuis zegt dat cry's (als ze natuurlijk overleven) meer kans hebben dan verse! in gent zijn ze nog al van de vijf dagen terugplaatsen en de cryo's ik zelf eigenlijk helemaal niet zo maar goed. dus begrijp eigenlijk niet dat jou ziekenhuis zegt dat cryo's minder kans hebben????
oke meiden bruin bloed verlies is net begonnen. We kunnen dus allemaal opnieuw beginnen. kl*te zooi. baal enorm. laatste kans gaat hier in. zou het echt heel heel erg vinden dat onze lieve zoon geen broertje of zusje krijgt. succes allemaal we blijven elkaar toch wel volgen ??
Nee.......he bah meid! Heel veel sterkte!! Ik moet eerst aan de pil om de cyclus weer stil te leggen. hebben jullie dit niet gehad? Alexje ik zou ook overgaan op een ander ziekenhuis, mits dat binnen je bereik ligt! Ik heb eigenlijk nog nooit hoeven te wachten. de allereerste afspraak dat duurde 4 weken ofzo maar daarna kon je overal tussen. ivf was de ene maand besloten en kon meteen beginnen. Wel net zo prettig!