panda ben je de zelfde als de c87?? Ik zou de dokter bellen voor een bloedtest...Maar begrijp ik het goed dat je al zwanger bent geweest en dat dat mis is gegaan met 3 maanden?? Veel sterkte iig! Lilmomo hoe is het nu?? Anja houd je het nog een beetje van de spanning??
Door de MMM raak ik het vertrouwen in m'n lijf wat kwijt. En dan doet zo'n echt mega knal test me zo goed! Zit hier gewoon een potje te huilen... Van een ovu test
Hee Lief dat je zo snel reageert. Ja t blijft inderdaad spannend voor mij zijn t geen ongi klachten dan heb ik alleen last van zin in chocola en btje zeurderig gevoel in me buik en meestal een enorme puist op of rond me neus hihi dit voelt heel anders. dat is het verwarrende. Fijn dat jij een goede ovu test had. Spannend
Ja klopt ik was zwanger geraakt door de pil heen zat aan de antibiotica das nooit echt goeie combi. testen bleven aldoor negatieef en had ook gewoon elke maand beetje bloedverlies wel heel weinig korter dan normale ongi en meestal pas vier dagen later dan het zou moeten. paar keer bij dokter geweest en die deed dan urine test maar iedere keer negatief op een gegeven moment ga je het geloven en ga je weer dingen doen die anders niet mogen als je zwanger bent. en toen ging het heel erg mis zij testen was het ineens wel te zien in urine en bloed. dus wij moesten naar t ziekenhuis na een week is uiteindelijk curretage gedaan.
Hé meiden, Hier gieren de zenuwen door me lijf.....net grote stress want we konden beide onze cz pasjes niet vinden (overigens al ruim 2 jaar niet gezien ) want morgen hebben we de punctie. Dus net nog ff naar het uz gent gebeld maar het moest geen probleem zijn als we onze polisblad meenamen. Nu last ik bij ustrogestan bijsluiter dat je dat oraal moet innemen.....ben ik daar weer niet zeker van en op me papier staat dat ik daar pas dag van TP mee moet beginnen.....Hoe is dat bij jullie? En wat moet ik allemaal meenemen behalve me papieren dan die heb ik allemaal in een map klaar liggen Gisteren om 22:30 ovitrelle moeten zetten en morgen ochtend om 7 uur ons melden in het uz gent. Hoe is het met de rest?? Groetjes lilmomo
@ MamEllen ik ben niet dezelfde als C8 ofzo onze verhalen lijken heel erg op elkaar. Zo spannend dat je voor punctie mag. ik weet verder niet zoveel over welke papieren enzo je mee moet nemen sorry.
Lilmomo, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Klopt dat er op de bijsluiter staat dat de utro oraal moet ingenomen worden, maar ik moest het (en lees het hier ook veel) vaginaal gebruiken. Idd starten op de dag van de tp! Ik vind t wel lekker om een joggingbroek aan te hebben na de punctie. Je buik is toch wat opgezet en gevoelig. ( gelukkig is t mck op 20 minuten rijden )
Dankjewel Hoop dat het allemaal goed gaat en er goede eicellen bij zitten. Had maandag 6 rijpe en 6 bijna rijp dus ben benieuwd. Dat krijg je gelijk te horen toch hoeveel er waren? Wanneer heb je meestal terug plaatsing? Want dat is ook nog al eens verschillend lees ik
De protocollen verschillen per zkh/kliniek. Wij kregen gelijk te horen hoeveel eicellen er waren en de uitslag van het zaad. 3 dagen na de punctie kreeg ik de terugplaatsing...
ik kreeg inderdaad na de punctie te horen hoeveel eitjes t waren en bij mijn was t zaterdag punctie en dinsdag terugplaatsing maar of er overal zoveel tussen zit weet ik niet veel sucses
Graag gedaan mag ik nog wat vragen t klinkt heel gek misschien maar sinds ukkie in me zit heb ik en mijn man ook steeds de behoefte om positief tegen me buik te praten herkennen jullie dat of zijn wij de enige gekken hihi
hee Anja1977 spannend hoor hoop voor je dat je inderdaad dinsdag tp hebt. Hier trouwens nog steeds geen bloedverlies wel negatieve test vanochtend zieknhuis gebeld en ze gaan als ik maandag nog steeds geen bloedverlies heb gehad een bloed test doen dus spannend
He meiden, Punctie is me meegevallen was soms wel pijnlijk. Resultaat 24 eicellen (meer als verwacht) En morgen hoor ik welke goed zijn en wanneer ik terug mag komen voor TP dat word maandag of woensdag. Morgen met ustrogan beginnen. @anja dan lopen we bijna gelijk
Fijn dat het is meegevallen. Nu lekker beetje uitrusten neem ik aan. heel veel sucses verder zal voor je duimen
Fijn lilmomo!! Gelukkig dat het is meegevallen! En wat een boel eicellen!! Wow...! Heb je goede pijnstilling gekregen? Goed gedaan!! Laat je aar lekker verwennen!
Ja ik heb zeker goede pijnstilling gekregen. Heb van heel de punctie amper iets gevoeld.....alhoewel links heeft wel flink pijn gedaan maar was te overzien doordat ik zei dat ik pijn had er bij gespoten werd me pijnstilling. Kreeg een roesje en 6 verdovingspuiten en nog iets in een infuus. Ging allemaal vrij snel. Een hoop is het zeker.....Nu duimen draaien dat het goed ontwikkeld en ik morgen goed nieuws krijg 9< embry's bevrucht worden wordt het tp op dag 3 anders 9> tp op dag 5 Nu gewoon flink rust houden want heb ondanks dat het allemaal meegevallen was erg veel last van menstruatie achtige krampen. Heb daarvoor in het ZH nog tramadol gekregen en ibroprufen via infuus. Dus moet zo weer gewone paracetamol nemen. Hoe is het met jullie?
Lilmomo wat fijn dat t meegevallen is. 24, wow wat een mooie score! Nu duimen voor bevruchtingen! Nu lekker rustig aan.., Panda, wat spannend voor je, die onzekerheid lijkt me zo pittig! Ik heb veel last van m'n eisprong, dus ook op de bank met dekentje...