Na onze derde mislukte ICSI ben ik op zoek naar wat er nog zin heeft om te onderzoeken/proberen. We hebben naast alle standaard onderzoeken nu verder onderzocht/geëxperimenteerd met: - scratching - eicel activator/calcium badje - pisci - prednison en kinderaspirine - NK cellen onderzoek, immuunsysteem onderzocht, schildklier onderzocht etc (nav herhaalde miskramen)-> kwam niks uit. - tp van 5 daagse embryo's (blastos) Bms is steeds ruim dik genoeg. Spermfit (DNA) onderzoek op zaadcellen hebben we twee keer geprobeerd maar was het zaad steeds te slecht voor. Opties die ik zelf nog zie is ipv pisci proberen IMSI te doen (als kwaliteit van zaad het toelaat) en poollichamen onderzoek op de embryo's (soort van PGD). En evt nog een keer proberen de spermfit uit te laten voeren. Maar verder heb ik het idee dat de opties voor ons ophouden...afgezien van donatie. Benieuwd of iemand nog verder een idee heeft, en/of er iemand ervaring heeft met ivf/ICSI in Amerika.
Ben je al eens bij een osteopaat geweest die ook inwendig doet behandelen? Je zou voor de zekerheid ook nog een detox kunnen doen om je lichaam te reinigen.