Uitslag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mxm, 14 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Wij hebben vandaag de uitslagen gehad van de onderzoeken. Bij mij ziet alles er goed uit. Het echo onderzoek in Juli was prima. De bloedonderzoeken waren goed. Ik heb gewoon een eisprong mooi. Schildklierwaarden zijn ook goed. Dus bij mij eigenlijk geen bijzonderheden.

Toen gingen we over naar mijn man. Hij heeft 13 jaar geleden een operatie gehad waarbij een bal is verwijderd. In zijn zaad zaten maar 2 miljoen zaadcellen. Maar waar het vooral om ging, wat niet zo goed was; is de beweeglijkheid. Ze vroeg of hij in de afgelopen tijd ziek is geweest of dergelijke, maar dit was niet zo. In Oktober moet hij opnieuw een zaadonderzoek doen. Mocht dit goed verbeterd zijn, komen wij nog in aanmerking voor IUI. Anders zou het naar ICSI toe gaan.

Ik heb het idee dat onze dochter ook echt een wonder is.. en dat dit altijd al zo was bij mijn man. Het is sowieso een wonder als je een kindje mag krijgen!

Hoe zijn jullie ervaringen met IUI of ICSI? Herkent iemand zich in ons verhaal?

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heel herkenbaar. Bij mij was alles goed. Mijn man had 98% misvormd zaad. Wij moesten eerst beginnen met iui 6 keer. Eigenlijk bij bijna alle keren was het zaad zo slecht dat iui weinig zin had maar toch wouden ze in het ziekenhuis dat we dat deden. Toen mochten we eindelijk over op ivf. Toen bleek dat het zaad zelfs te slecht was voor ivf en zijn we over gestapt op icsi. De eerste poging was gelijk raak. Daarna binnen 10 maand spontaan zwanger van een tweeeige tweeling. Dat hadden we nooit verwacht.

Heel veel s6.:thumup:

mxm vindt dit leuk.
  3. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Dan hebben jullie ook een lange weg gehad zeg! Wat fijn dat die eerste ICSI poging gelijk raak was. ❤️ Wauw, wat mooi dat je daarna gewoon spontaan zwanger bent geworden. En als kers op de taart een tweeeige tweeling! Super verhaal.

nienie26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina