Ja dat kreeg ik ook te horen in de winkel.. Ik heb de afgelopen weken elke keer als ik langs het kruidvat liep gekeken maar niks. Heb uiteindelijk maar spenen bij de hema gehaald. Die zijn iets anders maar gelukkig accepteert Ben ze. Bij de hema zeiden ze al dat hun spenen ook als een tierelier gaan omdat de oude bibi spenen overal uitverkocht zijn
Nou ik denk dat Bibi onderhand nu wel heel veel klanten is kwijt geraakt. Wat doet het allemaal belachelijk lang voordat er nieuwe spenen zijn. Ik ben nadat ik het verhaal zag vergelijkbare spenen gaan zoeken en kwam bij Etos uit. Gelukkig wilde mijn dochter die ook. Ik blij want dat scheelde nog heel veel Geld ook (1 bibi speen over de 4 euro en 2 etos spenen voor 2,15 Ik moest weer een nieuwe hebben, kom ik bij de Etos zijn die ook tijdelijk niet leverbaar (geen Idee waarom). Nou weer een probleem. Net bij het kruidvat geweest en die lijkt er ook op dus die ga ik vanavond uitproberen of ze dat ook pikt. Wat een gedoe zeg met die spenen. En als ik die verhalen hier lees heeft Bibi volgens mij tonnen verlies gedraaid de afgelopen tijd
Omdat ze de vraag nie aankunnen Vraag me af wanneer ze iets gaan doen wbt vergoeding Al weeeeeken geleden dat ik de foto met spenen middels contact formulier heb gestuurd Maar nog geen vervangende speen thuis niks
Nuk genius word bij ons alleen geaccepteerd en ik weet wel dat ik er meteen een aantal koop. Bibi is ons ook kwijt duurt allemaal veel te lang
ook nog geen reactie op mijn mail gehad. mijn dochter wou alleen de speen die rond is zeg maar, en nou heb ik eindelijk een gevonden die ze ook wil. na een paar miskopen want ze is zinnig. en de laatste bibi die ik nog had is dus al kapot. heb nu die van mam gekocht met ronde speen dus. en die wil ze ook had er 2 voor 7 euro geloof ik bij kruitvat. en ze slaapt weer lekker vlot savonds en smiddags
Tot mijn grote verrassing werden er vandaag drie bibi spenen bezorgd! Het heeft even geduurd, maar ben er wel blij mee. En gelukkig hebben ze rekening gehouden met de leeftijd van dochtertje!