Hoi dames, BaH! ben ik ziek thuis, in mn oude kloffie, zonder bh aan (ja ik weet het erg maar goed ik ben ziek) mn haar helemaal in duffe staart zonder spul er in komen er ineens 2 nuon mannen aan de deur die zeggen dat ik 6 maanden gratis stroom kan krijgen en weet ik het wat voor praatjes ze allemaal hadden en dat iedereen het in de buurt gedaan had (jaja) en dat we volgend jaar voor alles aparte rekeningen gaan krijgen, dat dat de splitsings wet is (nog nooit van gehoord...??) en dat je dus aparte rekingen krijgt voor je water en weet ik het wat allemaal en dat het daarom zo voordelig en handig is om naar de nuon te gaan het was dan niet echt overstappen maar voor een paar punten weet ik het wat hij wou ook binnen komen om even te schrijven enal, baalde ik al helemaal als een stekker van natuurlijk maar hij kletste zich gewoon binnen! bah daar hou ik dus Echt niet van, en hele tijd van die domme slappe grappen tussendoor die nergens op slaan! nou goed, ik heb dus echt gezegd dat ik het eerst met mn vriend wil bespreken voordat ik wat doorgeef dit en dat en hij zei ja maar het is zo veel makkelijker zo dan hoef je er niet meer achteraan want dat doet dan toch niemand ik zo nou ik doe dat dan wel en ik wil dat liever zo doen dan dat ik het nu invul en er dan aan vast zit en het daarna toch eigenlijk niet wil! toen waren ze snel uitgepraat en gingen ze gelukkig weer weg maar bah zeg wat baal ik daar van!:x:x wie weet was het wel een goede aanbieden maar maakt me niet uit, dat zoek ik dan zelf wel uit via internet en dan bepaal ik dan wel samen met mn vriend enal of ik het wil toch! nou goed, sorry moest ff mn frustratie kwijt!
Als het echt zo'n goed aanbod was, dan hadden ze de papieren kunnen laten liggen zodat je het met je vriend kon overleggen. En dan alsnog op de post doen naar Nuon, mochten jullie besluiten ervoor te willen gaan. Had die verkoper er desnoods bij kunnen schrijven dat hij het aan jullie verkocht had, krijgt hij toch z'n commissie misschien Verkopers aan de deur, ik vertrouw ze voor geen meter.
nee juist dat had ik dus precies met zn mooie praatjes van dit en dat iedereen uit de buurt doet dit en zichzelf zo helemaal binnenpraten ik d8 opzouten! ik zei ook tegen hem, mag je het papier hier niet laten liggen zodat ik er nog eens naar kan kijken met mn vriend en het dan kan opsturen als we het een goed idee vindne maar hij nam heel zn zooitje weer mee hoor! nou prima d8 ik.
Dat je ze hebt binnen gelaten Vaak is dit erg agressieve verkoop, goed zo dat je niks hebt getekend of zo hoor! Zou het echt voor geen meter vertrouwen bbrrr Als je wilt overstappen of wat dan ook zou ik dat gewoon lekker op je gemakkie online doen! En geen vreemde kerels meer binnen laten!! Ow ennuh beterschap!!!! (dan zien we er allemaal toch belabberd uit joh)
Nee ja ik Wou ze ook echt niet binnen laten hij vroeg steeds ja heb je even een tafeltje om wat op te schrijven want dat gaat hier zo moeilijk en ik had al 2 x gezegd dat ik dat niet had en dat ie het wel op het randje van de deur (wij hebben daar nog een soort van randje zitten waar je b.v. ook een pot op kan zetten) kon doen maar hij bleef maar volhouden dat ik zei ja ik heb binnen wel een tafel staan, nou toen stond ie al zowat binnen!
Hehe ja, als ie alles weer meeneemt, dan weet je wel hoe laat het is Maar helaas is niet iedereen zo oplettend (vooral ouderen), en daar maken die verkopers juist misbruik van.
ja ik d8 ook echt ik Moet dit Niet doen wie weet is het wel goed maar toch Niet doen! ik baal er ook echt wel van dat ik ze heb binnen gelaten jeetje zeg, wat een push over ben ik, dat gebeurt me dus ook geen 2e keer meer
ja, vreselijk die gasten. Bij mij krijgen ze ook echt geen kans op 2 zinnen hoor! Als ze hun eerste zin beginnen lul ik er altijd al dwars doorheen: "sorry meneer/mevrouw, aan deze deur wordt niet gekocht... veel succes nog verder! daaaag" En dan zonder pardon de deur dicht. Ja, erg lomp, maar ik ben er ook echt niet van gediend. Of die arme studentjes op straat... ook zo vervelend. Laatst werd ik ook weer aangesproken, en normaal zeg ik wel netjes "nee, dankjewel" maar ik had mn dag niet, dus ik negeerde haar gewoon. Zegt ze "je kan op zn minst wel wat terugzeggen, hoor!" dus ik: "jij kan ook een baan zoeken waarbij je geen mensen lastig hoeft te vallen.... hoor!" arm schaap.
@concider en fafa jullie hebben ook gelijk dat gebeurt hier de volgende x dus ook, geen intresse daaag deur dicht!
hire gaat dan gewoon de deur dicht! in het begin dat ik samen woonde met mijn toen nog vriend nu man was ik 19 en zag ik (zie er nog steeds piepjong uit hoor) er nogal jong uit.. dus ze vroegen altijd naar mijn ouders opzich niet verkeerd want die waren er nooit en dan gingen ze weer weg hahah hup opgelost!
Ik zou toch even met Nuon bellen hoor... zou wel willen weten of het klopt dat er verkopers van Nuon langs de deur kunnen komen. Voor hetzelfde geld zijn ze nu een oud dametje aan het beroven...
hahaha... dat had ik een jaar geleden ook, alleen was ik toen 28 (!!) -"hallo, zijn je ouders ook thuis?" -"geen idee, moet je effe in Tilburg gaan checken"
@vlijtigliesje, ja ze hadden wel een id van nuon en ook wel echt nuon papieren, en ik zag ze net op hun fiets? weer voorbij rijden dus denk niet dat ze een oud omatje gaan beroven, maar je weet het maar nooit natuurijk...
haha handig toch heb 1 keer wel gezegt nou ik woon hier zelf hoor toen was hij helemaal van zijn apperepo en kwam hij niet meer uit zijn ingestudeerde verhaaltje hahahah
Mijn moeder is er een keer ingetrapt, en ze had al meteen spijt. Ze had wel een proefperiode voor een aantal maanden, maar het was schijnbaar niet goed geregeld allemaal. Het zijn gewoon allemaal mooie praatjes, maar achteraf valt het allemaal heel erg tegen. Mijn man heeft er toen nog voor gezorgt dat ze weer terug bij haar vorige maatschapij kon. Was nog een heel gedoe vanuit Neon. Ik haat dat ook als ze aan de deur komen verkopen.
dat doe ik dus idd wel moet je ze dan zien kijken... dik beledigd.... en ohjwee als ze een voet tussen de deur zetten, ik heb een knuppel naast de deur... ik moet de deur tot deur verkopers niet, wat ze ook verkopen, als ik iets wil dan zoek ik het zelf wel op... lang leven internet hoor...
whawha ik heb het werk zelf 1 dag gedaan 1 dat heel de buurt het doet is gelul ! das het bekende verkoop praatje.. 2 ik gooi altijd gelijk de deur dicht geen intresse !! doeii hahaha