Ik zoek een lekker, maar vooral simpel recept! Zoals de titel al zegt: pasta met saus van (diepvries)spinazie. Wie helpt mij? Dan ga ik zo boodschappen doen!
Zalmfilet in blokjes en bakken. Apart leggen. In de pan uitje, knoflook, zongedroogde tomaat fruiten, roomkaas/boursin of kookroom en schepje rode pesto erbij, dan spinazie toevoegen en als laatste de stukjes zalm. Lekker met tagliatelle en op het bord nog wat geroosterde pijnboompitjes erop
Onze kinderen zijn gek op pasta met spinazie en groene pesto. Diepvriesspinazie met pesto dus en dat over je pasta gieten. Je kunt de pesto zelf maken, maar ze vinden een potje het lekkerst...
Kipfiletblokjes bakken. Spekjes uitbakken. Uitje en beetje koflook baken. Met pasta en spinazie ala creme. Eten wij heel vaak, is super lekker!
Pasta met spinazie kruidenkaas ( uit het vriesvak). Gewoon opwarmen en over de pasta gieten haha. Als je het uitgebreider wil maken kan er nog zalm door cherry tomaatjes, pijnboompitten.
Gehakt of kipfilet Spinazie ( het liefst vers) Champignons Ui Boursin cuisine fijne kruiden Gehakt of kip.bakken Met champignons en ui. Spinazie toevoegen Boursin cuisine erdoor en klaar voor over de pasta Ik eet het zelf graag met fusilli of tagliatelle
Een vriendin van mij maakt altijd lekkere pasta met spinazi. Ze gebruikt penne diepvries spinazi a la creme boursin voor warme gerechten varkensshnitzel in kleine reepjes gesneden en uitgebakken spekjes. Dit allemaal bakken/koken en husselen en het smaakt altijd heerlijk als zij het maakt.
Ik kook op gevoel dus heb niet echt een recept met precies goed hoeveelheden maar: Uitje fijn snipperen en fruiten ( 1 grote of 2 kleine ) fijngesneden knoflook toe voegen(2 tenen, of naar smaak meer of minder) 1 tl tomatenpuree ( kan je eventueel ook weg laten) Bakje Spekblokjes mee bakken en een bak gerookte kip. Peper toevoegen naar smaak. Pesto toe voegen (ook dit kun je weg laten , of pas toevoegen tijdens het opdienen eventueel) Flesje Kookroom toe voegen en een halve boillion blok. Tot slot spinazie uit de diepvries toevoegen
Ik doe altijd pasta naar keuze, spinazie uit de diepvries, bakje Kruidenroomkaas, blokjes kipfilet of zalm, zakje krokante spekjes van Stegeman en champignons door elkaar heen (uiteraard alles gebakken/gekookt). Salade erbij en klaar is Klara! Mijn kinderen eten hier ook altijd heel goed van
Uitje fruiten & knoflook teentje erbij. Spekjes bakken & champignons. Spaghetti koken. Vervolgens alles bij elkaar + spinazie a la creme. evt. nog boursin of creme fraiche bij toevoegen.
Spekjes bakken, gesnipperde ui erbij mee bakken en champignons in plakjes gesneden. Dan spinazie ala creme erbij en dit door de spaghetti roeren.