Hoi allemaal, Onze oudste krijgt volgend jaar in de zomer waarschijnlijk een nieuwe kamer omdat zijn bed en kast (is gewoon een 1 persoons bed) naar zijn zusje gaat (word in oktober 2). Hij heeft een redelijk kleine kamer en we zijn alvast vooruit gelopen op het feit dat hij daar straks ook een bureau kwijt moet, nu kan dat niet met zijn bed en grote kast (is echt een kleine kamer). Nu ben ik dus op zoek naar een goede winkel die kinderkamers met 1 persoonsbedden enzo verkoopt (compleet met kast en evt. bureau) of via marktplaats maar daar heb ik al even geneusd en daar kon ik zo 1, 2, 3 niets vinden. Ik zoek dus een smalle kast voor straks dus geen 2 deurs want dat past dan niet met een bureau. En een 1 persoonsbed met daaronder een schuifla of zo waar hij ook nog spullen in kan opbergen. Onze kerel is trouwens volgend jaar dan 6 jaar. Dus wie weet wat leuke winkels (waar ik evt. ook online even kan kijken) in de buurt van Helmond/Eindhoven. Groetjes Bianca
Als het ook iets verder mag zijn: wij hebben onze babykamer bij van Asten in Tilburg gehaald, maar hier hebben ze ook kinderkamers. Hier hebben ze best veel spul voor fatsoenlijke prijzen, alleen kan je helaas online niet veel zien.
Ik denk dat je bij iedere woonboulevard wel kan slagen. Is een hoogslaper niets? Dan kan hij daaronder nog van alles kwijt. Dat zie ik hier in de stad vaak (ook veelal kleine kamers) en wij hadden ervoor gekozen als we niet snel waren verhuisd.
Mijn moeder had het erover dat hoogslapers niet zo stevig zijn en een gewoon 1 persoons bed met la wel. Oja, en wat ook belangrijk is dat ik er geen godsvermogen voor wil uitgeven.
Hoogslapers kunnen natuurlijk wel stevig zijn. Maar ze zijn wel vaak een stuk duurder. Mijn ervaring is dat bedden met lades ook duur zijn trouwens (mijn zoontje heeft nu zo'n peuterbed).