Wie heeft er ervaring met joppie luiers? Ik heb een pak gekregen van mijn oma en ze zijn wel heeeeeel dun. Dun is fijn, maar vraag me af of dit het wel houdt. Iemand ervaring?
Ik ken wel joppie saus, maar luiers daarvan ken ik echt niet. Gewoon even proberen, want wat een ander fijn vind hoeft bij jouw kindje natuurlijk niet zo te zijn.
Het KDV waar onze meid heen gaat gebruiken ze. Vindt ze heel comfortabel bij haar zitten. En heb er nog nooit problemen mee gehad wat betreft lekken of zo.
Ze heeft er inmiddels 1 aan gehad, maar maar 1,5 uur. Het valt mij op dat ze zelfs nog dun zijn als ze geplast heeft. Je kan het plasje wel voelen/zien maar aan de dikte veranderd niks. Even kijken hoe ze de nacht doorkomt en een poepluier haha. Ze is met een kies bezig dus dat laatste wordt nogal een uitdaging. We zullen zien. Als ze zo blijven kan ik ze iedereen aanraden! Zit echt geweldig! Heb wel een maatje groter, maar die heeft ze meestal ook wel nodig ivm extreem dikke benen en dikke billen.
ow jeetje even gegoogled Joppies - Night & Daycare | De "coolste" luier van Nederland duur hoor, das dus niet aan mij besteed 17,50 voor 70 luiers, waar ik nu 12euro voor betaal wel fijn die service van ze!
Ik betaalde 15 euro voor 70 luiers. Normaal altijd pampers active fit dus wat dat betreft goedkoper. Ik heb ze gekocht bij de dekamarkt.
Geen ervaring mee, zag ze wel eens op een lokale babybeurs staan met Joppies. Je kunt ze ook als proefpakketje bestellen, maar dat is dan relatief nog best prijzig als je de verzendkosten er bij op telt Joppies proefpakket : Joppies, dunne, milieuvriendelijke luiers