Toen mijn dochter anderhalf jaar was besloot ze van de ene op de andere dag dat poep in de luier vies was en heeft daarna praktisch nooit meer in haar luier gepoept. Na het middag- en avondeten zet ik haar altijd op de WC verkleiner en dan poept ze eigenlijk altijd. Moet ze een keer op een ander tijdstip, dan geeft ze dat altijd prima aan. Ze is nu bijna twee jaar en al die tijd is het goed gegaan. Echter sinds 2 weken poept ze gewoon weer in haar broek! Zonder blikken of blozen en zonder aan te geven. ik baal natuurlijk als een stekker dat dit gebeurd en kan ook niet helemaal begrijpen waarom er nu een terugval is na zoveel maanden. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Zou het gewoon een soort fase zijn? Cat
is er iets gebeurd/veranderd in haar leventje??? soms hebben kids daarom een terugval in zindelijkheid
Hier ook een kindje dat met 1,5 al goed op het potje plastte! Poepen nog niet (1x gedaan), maar plassen ging altijd super. Tot ze na een paar maanden opeens niet meer op het potje wilde. Dat heeft een maand geduurd en nu plast ze weer gewoon op het potje! Hier was het dus even een fase!!
hier dus een zoontje die het sinds 3 dagen ook weer laat lopen. Vraag me niet waarom, en er is niet iets gebeurt waardoor het kan komen (tenminste niet naar mijn weten).