Ze is al die tijd op het slapen gaan een redelijke makkelijke meid geweest. ( slapen is de nachten) over 2 dagen woord ze 3 !! En dat weten we ook echt haha. Bedoel dit vrolijk. Omdat ik weet dat het wel weer over gaat maar ooooooooooo. haha. Nou hoop dat deze periode weer snel over gaat.. Want ze kan me ondeugend zijn oeiiiii. Papa brengt er naar bed ik wil naar de wc moet poepen. ( komt niks) vanmorgen heeft ze lekker haar best daar op gedaan. maar moet toch poepen denk jaja meisje ik geloof je niet pak ze het potje daar weer op proberen( onder tussen die ondeugende ogen van hoe ver kan ik gaan jaja) papa nu je luier weer om voor de nacht nee mama doen ondertussen waren we een uur verder met naar bed brengen oeiii.. Vanmorgen om zes uur stond ze vrolijk naast me bedje mama spelen Pfff. Leuk he die drie jarige meisjes en jongens hihih.
Chloe is ook net 3 geworden, vind het een geweldige leeftijd, ze word steeds bijdehanter en ja ja ook lekker ondeugend, ze voelt zich al een aardige grote meid! We hebben het alleen nog niet voor elkaar dat ze haar plasjes op de wc/potje doet
dat komt ook echt wel. Vandaag was ze weer wat beter te pruimen hihi. Ze is trakteren op het kdv. Dus spannend voor haar. Hoop dat ze het naar haar zin heeft hoor straks het verhaal wel.
Ja ja kleine meisjes worden groot hè, af en toe ben ik echt verbaasd wat er allemaal uit haar mondje komt en hoe snel het allemaal gaat!
Ja idd. Heb het natuurlijk al eens eerder mee gemaakt maar toch voelt het weer als voor het eerst haha. Het is echt een pienter meisje. Lekker bij de hand tantetje. Ze is echt soms op het moment lastig. Avond eten drama haha. Vanmorgen smeer een boterham voor haar( ze doet zelf het beleg er op) gaan we zitten zeg gaan weten. Weer geen hap er in. Nou ja dan niet je krijgt van zelf we honger. Zo is ze op het moment een klein prinsesje met een willetje haha Gisteren avond moest ik stiekem lachen hoe ze haar vader bespeelde met haar fratsen haha en dan moet ik er bij komen. En wie is dan weer de boeman mama.
Hier is het avondeten ook drama hoor, we maken er maar geen punt van en wil je niet eten nou dan niet! Hier had ze een tijdje de papa periode en mama mocht helemaal niks meer en moest weg pffff erg vervelend maar gelukkig is het weer over, je blijft aan de gang met al die fases he