In het baby/dreumes subforum heb ik meerdere topics geopend over mijn dochter. In het kort; Dochter is vanaf dag 1 een 'huilbaby' zodoende kwamen we terecht op de huilpoli van het zh. Totdat ze bijna een jaar was hebben we daar met haar gelopen echter is er nooit iets uitgekomen en werd ik x op x afgescheept. Ik heb het eigenlijk opgegeven en het geprobeerd te accepteren. De zomer begon toen ook en de klachten werden minder. In de winter kwamen de klachten weer terug maar heb ik het op de tandjes gegooid tegen beter weten in. Ook was ik toen weer zwanger en zou dat volgens velen een mede oorzaak zijn?! De zomer ging het weer goed. Broertje geboren en ook dit accepteerde ze perfect! Nu is de winter weer aangebroken en het verhaal herhaald zich. Er zijn dagen dat ik gewoon weer een huilbaby in huis heb . Ze heeft goede dagen zoals vandaag, dan heb ik er geen kind aan. De leidster van de psz heeft het ook opgemerkt en hoewel ze er al een tijdje heen gaat was ze afgelopen dinsdag voor het eerst in haar doen. De leidster was verwonderd, wat mij de tranen in mijn ogen opbracht. Ze zit zo vaak slecht in haar vel! De klachten zijn min of meer te vergelijken met doorkomende tanden. Oorpijn, verkouden, diarree of juist verstopt (na de diarree knapt ze vaak weer op), hangerig en huilerig. Ook ziet ze wit en is veel moe. Ja tanden dus, maar ze heeft ze allemaal al!? We gaan dus weer terug naar de ka, ben benieuwd!
Wat lastig zeg, lijkt er idd wel op dat het met het seizoen te maken heeft. Succes bij de kinderarts.