Club aanmaken

Discussie in 'Over deze site' gestart door DeeLighT, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hey,

met een paar meiden denken we over het aanmaken van een club. Ik zat bij de opties te kijken en zag dat je kan kiezen uit: openbaar, op uitnodiging en gemodereerd. Wat word bedoeld met gemodereerd?
    En als je kiest voor een fotoalbum, kunnen dan ook alleen de mensen op uitnodiging deze zien?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Gemodereerd betekent dat berichten eerst goedgekeurd moeten worden door degene die de club gemaakt heeft (of mods en admins) voordat ze verschijnen. V.w.b. de foto's die kunnen gezien worden door alle leden.

Lotte

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Nadat ik je vraag had beantwoord ben ik snel de boodschappen gaan doen en in de Albert Heijn bedacht ik me ... is dat wel zo?

Volgens mij kunnen alleen clubleden de daadwerkelijk foto's bekijken maar er zit een klein addertjes onder het gras volgens mij. Dat is de foto die wordt weergegeven als album foto. Die foto is wel zichtbaar voor alle leden. Wanneer een lid dan op die foto klikt om het album te bekijken krijgt ze eenmelding dat ze de foto's niet kan bekijken.

Ik ga dit nog even goed uitzoeken hoor.

Lotte

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hee, bedankt voor je antwoorden. Grappig dat je in de albert heijn daaraan denkt :)

Dus de omslag van het album zal te zien zijn, de rest niet? Dan kunnen we daar evt rekening mee houden.

Ik hoor nog wel of het idd definitief zo is.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hey, was benieuwd of je nog tijd had gehad het na te kijken.

Groeten!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Hoi,

Ik heb het nagekeken, klopt, alleen clubleden kunnen de foto's bekijken.

Lotte

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Bedankt, ik ga een clubje starten :)

Deel Deze Pagina