Toch een nieuw/apart topic, omdat ik zo snel geen bestaand topic vind waar ik mijm vraag in kan stellen.. Wij zijn nu bezig met eerste IVF ICSI poging ivm kwaliteit zaad van mijn man. Ik ben nu een week bezig met decapeptyl. Uit bloedonderzoek is gebleken dat het testosteron van mijn man aan de lage kant zit, nog net niet op de onderste marge. Het zou tussen 7,5 en 30 moeten zijn en mijn man heeft 8,5. De LH is wel ruim binnen de marge. Zijn er mensen hier die hier ervaring mee hebben (bij hun partner)? Heeft het zin om deze poging af te breken en ons eerst te richten op het testosteron van mijn man? De arts heeft het helemaal niet gehad over deze uitslag, maar mijn man wil er sowieso verder naar laten kijken ivm herkenbare symptomen door testosterontekort. De bloedtesten zijn gedaan na intake gesprek met de arts, hebben daarna ook geen gesprek meer gehad. De uitslag kan ik online inzien. Ik heb morgen echo om te bepalen of ik kan beginnen met Gonal F, volgens mij is de afspraak met de arts. Zal het dan ook bespreken natuurlijk, maar ik was benieuwd naar informatie of ervaring dat het misschien slimmer is om even te stoppen. Liever zou ik dat niet doen natuurlijk, maar als het onze kansen een stuk groter maakt op een succesvolle zwangerschap is het wel overweging waard. Alvast bedankt!