Goedemorgen dames Weer balen vandaag, de 5de IUI poging is ook mislukt. En hoop op de 6de poging heb ik al helemaal niet meer... Na 9 jaar van gesukkel zonder ooit enige zwangerschap denk ik dat ik me erbij neer zal moeten leggen dat het nooit zal lukken.
Oh meid wat zijn jullie al lang bezig zeg...jeetje respect! Is het onbegrepen bij jullie? Hier wel en volgende ronde ook iui 6 zonder enig vertrouwen, alleen zijn wij 'pas' 2 jaar bezig en dat voelt al lang, laat staan 9 jaar Mogen jullie niet door naar ivf of wil je dat niet meer? Meis ik kan me zo goed voorstellen dat de moed je in de schoenen is gezonken, het is een uitputtingsslag! Toch hoop ik dat je nog energie kunt vinden om door te gaan en je eindelijk eens beloont gaat worden! Dikke digi-knuffel!
Hey ik ken het gevoel. gisteren poging 12 mislukt (poging 9 raak maar miskraam) Ik krijg ook nog een iui en kom op wachtlijst ivf. zijn ruim vier jaar bezig.
Oh wat ontzettend vervelend (zachtjes uitgedrukt!) dat IUI5 mislukt is. Ik herken het gevoel.. ik had toen ook geen goede hoop meer voor IUI6. Wat zijn jullie al ontzettend lang bezig zonder resultaat!!!!! 9 jaar is wel heeeeeel lang! Is er bij jullie een reden gevonden? Heeel veel sterkte!!!!!