Hi dames, Ik kreeg bij de tuinen de tip om don quai capsules te gebruiken voor een goede doorbloeding van de baarmoeder. Ik zit momenteel in een ivf traject. Ik zit ook altijd in kunstmatige cyclussen. Ik zal voor de zekerheid het ziekenhuis morgen bellen, maar dacht misschien weet iemand of dit tijdens een traject gebruikt mag worden.
Heb even gegoogld wat dat nu weer is. Ik lees een kruiden middel met een ‘estrogen like effect’ ik zou er niet aan beginnen. Geen idee wat je inneemt en wat het doet. Met alle respect voor de winkel, maar wat weet iemand van een drogist hier nu van. dan kun je beter ubiquinol ofzo gaan nemen als je iets wilt nemen. Of granaatappel sap oid. https://www.drugs.com/mtm/dong-quai.html
Precies wat hier gezegd wordt. Eventueel kan je ook voor een goede doorbloeding vitamine E gaan slikken.
Thanks voor je uitleg! Ik zie wel op meerdere pagina’s dat vrouwen het innemen voor een betere doorbloeding, maar ik wist nou niet of t nou wel of niet kan als je in een traject zit. Maar ik snap je wel hoor. Je weet nooit wat je echt inneemt.