100 mg chlomid slaat niet aan

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lasvegas, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb PCOS, deze maand begonnen met 100 mg chlomid. Na al een aantal echo's gehad te hebben ziet het er niet naar uit dat het gaat werken. Hebben jullie ervaringen dat 150 mg wel gaat werken. Of kan ik ook aan de gyn voorstellen om maar meteen te beginnen met spuiten?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik zou eerst de 150mg nog proberen. Het kan zijn dat dat wel werkt. Spuiten is toch een stuk belastender.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Er wordt inderdaad eerst geprobeerd met 150 mg. Slaat dat ook niet aan, dan kom je in aanmerking voor hormooninjecties. Succes!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij was er weinig verschil met 150 clomit in vergelijking met 100 maar het kan net genoeg zijn.
    Injecties klinken eng maar het went echt heel snel!

Bovendien heeft clomit meer bijwerkingen en hebben veel vrouwen slecht baarmoederslijmvlies met clomit. Ik had juist beter bms met clomit itt hormonen spuiten...

5. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoefde geen injecties na mijn clomid. mijn gynaecoloog was er van overtuigd dat een leo operatie het beste is..

En voila; Ik mag 3 maanden zelf proberen.. zonder medicatie!
    De pcos is zo goed als verholpen!

Als je geen zin heb in injecties of medicatie, kan je het voorleggen aan je gynaecoloog, Maar dan moet je wel een operatie aan willen natuurlijk! En niet voor iedereen is dit weggelegd, en ook niet bij iedereen slaat het aan, bij sommige vrouwen zit het zo weer vol met eiblaasjes!

xx

6. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht vrijdag nog even af. Het is dan dag 19 maar heb weinig hoop meer. Ben wel blij dat ik meteen 100 mg heb gekregen. 50 mg had dus sowieso ook niks gedaan. Zal zo blij zijn als ik eindelijk een eisprong heb!

7. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

Oct 25, 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Ik heb ook Pcos maar bij werkte clomid helemaal niet. Maar ik hoop voor jou dat de 150 wel gaat aanslaan! Succes!!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik heb met 100mg ook gehad dat er pas eitjes na dag 19 gingen groeien. Wie weet heb je nog een kansje deze maand!

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik had deze ronde met Clomid 100 op cd21 nog geen enkele grotere follikel, moest 2 weken wachten en dan Primolut slikken..
    Omdat ik temperatuurde kwam ik erachter dat ik op cd33 alsnog een eisprong heb gehad! Hadden helemaal niet goed geklust (5dagen ervoor en 1 erna ofzo) omdat we het niet meer verwachtten..

En zie het resultaat!!

Maar nu weet ik niet of de eisprong alsnog door de Clomid kwam, of mijn lichaam er zelf voor heeft..

10. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie verhalen geven me hoop! Cupcake gefeliciteerd!!!
    Is er een reden dat jij nog 2 weken moest wachten voordat je weer primolut mocht slikken. Ik heb zoiets, liefst zo snel mogelijk weer een nieuwe ronde, maar bij jou is het wachten toch goed geweest.
    Reken alleen nergens op, anders wordt het vrijdag weer een teleurstelling :(.
    Nog 2 dagen wachten....pff ik leef van echo tot echo op het moment!

Share This Page