Wss denkt iedereen er wel aan, maar ff voor de zekerheid een waarschuwingsberichtje... De medicijnen die je buiten de koelkast mag bewaren, denk aan bijv. - Progesteronbollen - Cetrotide - Menopur etc etc Moeten onder de 25 graden bewaart worden!! Leg het eventueel alsnog in de koelkast of in de kruipruimte van je huis. Tis echt zonde als je het straks niet veilig meer kunt bewaren. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Had er zelf geen erg in! Maar heel goed dat je het zegt je zou maar spullen heb staan voor een hele behandeling. Super !!!
Dames vraagje, mag Lucrin en Gonal (geen kant en klare prikpen) ook in de koelkast?? Volgens de apotheek hoefde ik alleen de Pregnyl in de koelkast te zetten maar nu het zo warm is vind ik het een beetje eng....
Ik kwam erachter dat zelfs de Clomid tabeletjes niet bewaard mogen worden boven de 25 graden. Heb ze nu maar in de kelderkast gelegd, geloof dat het daar niet boven de 25 graden komt. Maar nog bedankt voor de tip!
Tjee Maartje, wat lief. Ik keek op de therm. meter hier binnen: 25 graden. Cetrotide (voor volg. beh.) lag in de kelderkast, maar ook daar loopt de temp op deze dagen. t Spul ligt nu in de koelkast. Dank je wel!
Ik heb alles in de koelkast ook de utrogestran bollen!! Mogen ook niet warmer worden dan 25 graden. Bedankt maartje, id Een gewaarschuwd mens telt voor 2