TESE

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Muisjepluisje, 10 dec 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik zag dat er in het verleden toch wel wat topics waren over een TESE.

    Ben toch benieuwd of er nu ook leden zijn die dit al hebben doorstaan, of wachten op een oproep en alles daar omheen!

    Wij zelf wachten nu op een oproep voor volgend jaar in het Erasmus medisch centrum Rotterdam!
     
  2. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    mijn man heeft een TESE gehad, helaas zonder goed resultaat in Nijmegen. Mocht je iets willen weten laat het maar weten :)
    Dit heeft hij gehad voordat hij mij kon.

    verder was ik vrij eigenwijs en hebben wij het nog een keer laten onderzoeken ergens anders en toen kwamen er wel 4 zaadcellen uit.
    Uiteindelijk ook niets opgeleverd omdat het te slecht was.
    Hierna verder met een donor gestart :)

    Meij zijn nu bezig met IUI-d voor een broertje of zusje :)
     
  3. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Hoi Michelle, wat positief om te lezen dat er geen genetische afwijkingen gevonden zijn en jullie straks verder kunnen. Ik ben bevriend met een stel waarbij de man een TESE heeft laten uitvoeren. Hier kwamen 2 schrootjes zaad uit en 1 is daarvan gebruikt bij de eerste icsi ronde. Hier kwam 1 embryo uit van a kwaliteit. Helaas heeft die niet mogen blijven plakken en nu gaan ze in februari nog een tese doen. Ze willen nu gelijktijdig bij haar een punctie doen en dan meteen icsi doen. Eerst lieten ze eerst zijn zaad invriezen en ontdooien na haar punctie, nu gaat het tegelijk en blijft het zaad vers. Ze hopen daarmee meer kans te krijgen. Als je nog iets wilt weten laat het me weten, ik ga zooooo voor je duimen! Het is bizar dat we bijna een jaar na ons contact nog steeds met een lege buik zitten :(
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Wij hebben al eens erover gesproken :)
    Als je vragen hebt, stel ze gerust! Vriend heeft een micro tese gehad in het emc.
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  5. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Hee meis! Ja dat was inderdaad fijn, een beetje positieve berichten. Ohjee wat spannend voor haar zeg! Heeft ze toevallig instagram waarop ze haar verhaal uit? Zoek me nog steeds rot naar mensen met dezelfde ervaringen..

    Hoe is het met jou?
     

Deel Deze Pagina