Ervaring UMC Utrecht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marissie82, 5 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Helaas vandaag 12dpo negatief getest na een 5 daagse cryo. Dit was de 6e tp voor een 2e kindje en de 3e ICSI behandeling. We zijn altijd onder behandeling geweest bij het Radboud ziekenhuis. Het hoofdprobleem ligt bij mijn man, middels PESA zijn er zaadcellen gevonden. Maar na zoveel mislukte terugplaatsingen is het geloof in mijn eigen lijf ook weg. Nu willen we voor de 4e poging naar het UMCU. Ander lab, andere invriesmethode, andere ontdooiteckniek. En het UMCU is ook dichterbij dan het Radboud. Wie weet helpt het. Tot nu toe heb ik 3x gonal-f en 2x meriofert middels een lang protocol gedaan. Ik heb een goede eicel voorraad, veel bevruchtingen maar veel afvallende embryo's vanaf dag 3. Mijn schildklier, vitaminestatus is allemaal in orde. Hopelijk willen ze ons begeleiden voor de 4e poging.

Hebben jullie nog tips/ideeën of wat anders wat ik kan aankaarten bij het UMCU? Hoe zijn jullie ervaringen? Iemand bekend met dr. Heida? Zat nog te denken aan een hysteroscopie? Scratch?

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Niemand??

3. Franca00

Franca00 Lid

10 feb 2022
    21
    3
    3
    Vrouw
    Ik ben al een poos onder behandeling bij UMC Utrecht. Eerst iui, daarna ivf. In die tijd 3x zwanger geweest. Ik ben erg tevreden. Ontzettend lieve artsen en ik heb er nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Echter 1 groot nadeel: het is steeds weer afwachten of ze ruimte hebben op de planning. Ik kan een terugplaatsing doen, en wanneer het niet gelukt is moet ik weer 2 cyclussen wachten, omdat de planning vol is. Hierdoor kan ik maar 4 terugplaatsingen per jaar doen. Ipv de 12 die ik graag zou willen. Als ik dit van tevoren had geweten had ik een andere kliniek gekozen. Ook de wachttijd voor een gesprek met een arts is 2 maanden.
    Dus: heel tevreden over het umc utrecht, maar ze behandelen meer vrouwen dan hun lab aan kan.

4. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    @Beheer dit topic mag gesloten worden

Deel Deze Pagina