Wij krijgen een dochtertje erbij, en wij zoeken een stoere maar lieve naam.. Wij dachten zelf aan Tess of Eva maar kunnen dus niet kiezen.. Ben benieuwd waar jullie keuze naar uit gaat, en het moet dus passen bij de naam Sem! (Milou vonden we ook leuk, maar iets te zoet denk ik he?) Andere ideeen zijn natuurlijk ook altijd zeer welkom! Bedankt. Groet, mamaatje
Ik vind beide namen erg leuk, kort en krachtig! Bij Sem vind ik Tess mooier, allebei 1 lettergreep en daardoor ligt het lekker in de mond: Sem en Tess.
Absoluut Tess! Als ik zwanger ben van een meisje, wilden we Tess als 2e naam gebruiken, vandaar mijn overduidelijke mening. En Tess past ook mooi bij Sem. Vind Eva ook een mooie naam, maar Tess veel mooier! Het is zowel lief als stoer.
Vind ze allebei leuk. Heb op Tess gestemd > inderdaad ook omdat het 1 lettergreep heeft, net als Sem.
ik heb voor eva gestemd vind Tess een super naam, maar vind eva beter bij sem passen. Ook een korte naam, maar juist doordat het 2 lettergrepen heeft, vind ik het lekkerder lopen bij sem. Anders wordt het zo kort kort.. zo tegengesteld aan wat er al geschreven is he hoezo, smaken verschillen? hihi
Tess vind ik super.... Wij hebben nu een Britt en wij krijgen dus ook een Sem (misschien ook leuk bij Sem?)
Ons zoontje heet Sem en de naam Eva had ik laatst in gedachten voor als we ooit eventueel een dochtertje zullen krijgen. Dus ik ga voor de naam Eva. Vind Sem en Eva ook een hele mooie combinatie
Zo te zien vinden jullie de namen allebei vrijwel even leuk erbij staan! haha dat maakt het nog niet makkelijker zo hihi Daarom is onze keuze ook zo lastig.. We hebben nog een paar weekjes maar toch. Ik zie wel dat degene die Tess kiezen hier meer hebben gereageerd dan degene die Eva kiezen.. Maar stem door ben benieuwd ook vooral naar de reden..
Pff moeilijk hoor, ik vind het allebei erg leuke namen... Sem en Eva Sem en Tess Hmm als ik het zo zie en uitspreek heb ik toch een lichte voorkeur voor Eva (weet niet waarom hahaha)