Tess, want anders lijkt het of je er expres een z in wilde omdat je andere dochter ook een naam met een z erin heeft. Bovendien spreek je het anders uit. Tess is gewoon Tess met een harde s, maar bij Tez ga je uiteraard een zachte klank gebruiken, Tezzzzz. En je wilt toch niet dat je dochter steeds haar naam moet spellen?
Wedervraag: waarom zou je überhaupt kiezen voor Tez? Het heeft wel zo een hoog 'kijk mij eens gemaakt hip doen gehalte'. Vind het echt zielig voor een kind als ouders zo weinig rekening houden met wat een kind leuk vinden meer gericht zijn op hun eigen ideeën.
Haha was precies mijn gedachte ook al schrijf je dat als Taz, doet me er wel aan denken en vind het ook echt niet mooi, zeker niet voor een meisje. Tess ga ik dus voor.
Ik zou voor Tess gaan. Vind de schrijfwijze van Tez minder, is misschien nu wel hip maar over een paar jaar kan het heel anders zijn. Zou voor de wat algemene spelling van Tess gaan.
Absoluut Tess, vindt persoonlijk Tez gewoon een beetje apart, en vind het ook niet staan bij Izzy, qua schrijfstijl.