Ricarda*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door R1lana, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik was normaal zwanger en was ontzettend blij dat ik die vervelende 12 weken allang voorbij was en toen gebeurde het.....
    Ik liep buiten naar de bushalte want ik zou naar de verjaardag van mijn zusje gaan en ik kreeg ruzie met (nu mijn ex)..
    En hij zou niet mee gaan naar de verjaardag ik werd boos en begon te schreeuwen, terwijl ik boos werd deed mijn buik enorm veel pijn en dit was geen gewone oefen wee maar echt heel erg pijnlijk..
    Ik ben toch met die bus gegaan en op het station kon ik niet meer en ben weer terug gegaan naar huis.
    De busshauffeuse had me zelfs voor mijn huis afgezet waar helemaal geen halte is en ik ben bij de buurvrouw aan gaan bellen en ze heeft de huisarts gebeld, die kwam en heeft mij naar het ziekenhuis laten gaan met de ambulance..In het ziekenhuis konden ze niks doen en ik werd doorgestuurt met de ambulance naar het AMC..
    Eerst kwam er 1 dokter naar de echo kijken en die haalde er iemand bij .. die haalde er weer iemand bij etc. tot er 5 mensen om de echo aan het staren waren.
    Niet lang erna (terwijl ik nog steeds schreeuwde snij het er dan uit en red haar) is ze overleden met 28 weken zwangerschap.
    Bleek een complete loslating van de placenta, en verder konden ze me niks vertellen.
    Ik heb 3 zakken bloed gekregen en toen mocht ik naar huis terug.
    Ze heeft nog een paar dagen bij ons in huis opgebaard gelegen tot ze werd begraven..
    26 april 12 jaar geleden...

Na deze verschrikkelijke ervaring heb ik gelukkig alle zwangerschappen normaal uitgelopen (3) en nu weer zwanger, maar elke zwangerschap ben ik weer opgelucht als ik die vreselijke 28 weken voorbij ben :(

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    he gadver meis, wat een naar verhaal.....is de nachtmerrie van elke ouder :(

Nog hele veel sterkte al die weken dat j moetw achten met deze zwangerschap......

liefs maaike

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dank je wel
    kan idd niet wachten tot ik er weer voorbij ben :(

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid :(
    het is en blijft toch elke keer weer spannend he..
    heel veel sterkte nog en ik hoop dat het deze keer allemaal
    goed blijft gaan

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dank je wel..
    Ik heb er weer een heel goed gevoel over vooral omdat de andere zwangerschappen ook normaal waren, maar idd het blijft een rotweek elke x weer..
    Dat was ook een rede dat ik geen kindjes meer wilde hebben, maar nu ik eenmaal zwanger ben ben ik heeel erg gelukkig..
    Maar dit is echt de laatste x ..

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Als je zoiets mee hebt gemaakt blijft iedere volgende zwangerschap erg spannend.
    Ik ben na de geboorte van Lindy* nog één keer zwanger geweest maar wil nu echt niet meer.
    Ik zou de spanning niet nog eens aankunnen.
    Lindy* is ook overleden bij 28 weken zwangerschap.
    Heel veel sterkte en succes met je laatste zwangerschap.

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dank je wel
    Ik kan me voorstellen dat je er niet meer aan wilt beginnen ik eigenlijk ook niet maar goed.. deze uitlopen en dan stoppen we er mee..

8. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Wat een verschrikkelijk verhaal..
    ik zou denk ik ook heel erg bang zijn als ik weer zwanger zou zijn..

veel succes met je zwangerschap..

9. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    vreselijk! die spanning herken ik ook helaas.
    ik leef nu eerst naar 25 wk en 5 dgn. want toen is m`n meisje yindee* geboren. en ik kan denk ik van deze zwangerschap veel meer gaan genieten als ik hier dus voorbij ben..

sterkte verder..liefs

10. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    @xnancex1

Ik weet precies hoe je je voelt .. gister voelde ik de baby uren niet en meteen sloeg hier de paniek toe .. huilen en huilen, gelukkig heeft mijn man altijd koude handen en die legde hij toen op mijn buik.
    Toen liet de kleine es ff goed van zich "horen" haha echt een grote opluchting !

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Vandaag dus deze 28e week in gegaan en ik voel me nog heel erg goed .. moet er wel steeds aan denken, maar probeer positief te blijven, het zal wel weer goed gaan.
    Voor iedereen die zich net zo voelt als ik het gaat goed komen !!

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.682
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat een verhaal...
    Sterkte,dat de tijd snel mag gaan en dat je binnenkort een gezond beebje in je armen houdt.

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb nu weer wat meer rust zeker nu ik morgen week 30 voorbij ben.. nu kan ik weer gaan genieten :)

Deel Deze Pagina