annemarie- corrina geboren

Discussie in 'Geboren' gestart door wilhelmina, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wilhelmina

16 sep 2008
    32
    0
    0
    hallo allemaal

onze kleine meid is eindelijk geboren op 31-01-2010 om 20.42 uur geboren.

het is begonnen met lichte weeen om kwart over 4 s`nachts heb ook gelijk het ziekenhuis gebeld en kon gelukkig gelijk komen. Dus in de vroege ochtend daarheen met lag er nog heel veel sneeuw, maar zijn gelukkig goed aangekomen.

heb de hele dag vreselijke pijnen gehad, ik wist niet meer waar ik zoeken moest, ben zelf nog in het bad geweest om te ontspannen maar zelfs dat hielp niet.
    om half 4 s`middags zijn de vliezen door de gynacoloog gebroken en wat er ook gebeurde niks er was ook nog maar 2 cm ontsluiting. de weeen werder steeds heftiger en eindelijk om half 7 s` avonds was er eindelijk 7 cm ontsluiting en om kwart over 7 volledige ontsluiting, dus mocht eindelijk beginnen met persen. En wat ik ook probeerde er gebeurde niks en dat ging een hele poos zo door, maar er gebeurde totaal niks ik steeds meer roepen het wil en het kan niet, zei de gynacoloog ook nog gewoon proberen. Toen kreeg ik een prik tegen de pijn maar dat hielp ook helemaal niet, en de gynacoloog zag opeens dat de kleine vast zat omdat mijn bekken te smal waren en werd er eindelijk besloten om de baby te halen met een keizersnede en daar was ik heel erg blij mee, had het wel liever op een natuurlijke manier gehad maar dat zat er helaas niet in.

en alles ging opeens heel erg snel, er stonden wel een stuk of 6 mensen extra in de verloskamer om alles gereed te maken en bloed aftenemen en ben toen naar de operatiekamer gebracht.

en uiteindelijk is annemarie - corrina geboren met een gewicht van 2850 gram en met een lengte van 49 cm, ze was aan de lichte kant maar we zijn inmiddels alweer een week verder en ze is nou alweer 3060 gram , dus ze begint al lekker te groeien en daar zijn we heel erg blij om.

moet zelf ook nog een beetje aansterken heb nog wel een beetje last van het litteken en ben nog steeds moe maar als we een paar dagen verder zijn zal ik me een stuk beter voelen

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd met je kleine
    geniet er van

3. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    gefeliciteerd met jullie dochter.

geniet er lekker van.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gefeliciteerd!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Heftig verhaal meid, nu eerst goed opknappen en vooral lekker gaan genieten van je kleine meisje! Speciale namen heb je uitgezocht!
    Gefeliciteerd!

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet lekker van je kraamperiode:)

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina