Ik vind tess leuker! Tessa doet me niet zo veel. Ik ken 2 Tessa's maar die zijn al in de 20, misschien daarom!
Ik vind hem leuk! Je moet echt doen wat jullie leuk vinden. Mensen hebben altijd een mening en hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde smaak. Laat je dus niet leiden door de mening van een ander en of zij het een 'lege' naam vinden.
Wat vind je van Jessa? Vind ik zelf leuker dan Tessa.. Maar ik heb vrkeger een niet zo'n leuke Tessa gekend, dus ik ben bevooroordeeld .
Dat zijn gewoon een paar meningen hoor meissie! En iedereen vind anders namen weer "leeg"... Niets van aantrekken! Ik vind Tessa en tess leuk!
Toevallig ken ik een aantal Tessa's idd. Maar kan toeval zijn natuurlijk! Vind het verder een mooie naam hoor
ik vond hem 7 jaar geleden superleuk en daarom was het ook de naam geworden als onze zoon een meisje zou zijn geweest. Dat veranderde al toen ik zwanger was van de tweede en nu de derde een meisje blijkt ga ik haar zeker niet zo meer noemen. te gewoontjes vind ik hem nu.
Leuk! Mijn dochter heet Tess. Ik ben van België, hier is die naam niet zo populair. In Nederland is ie een tijdje populair geweest, dan zou ik 'm niet genomen hebben Maar hoe 't met Tessa zit weet ik eigenlijk niet
ons kindje gaat tess heten. vind t een super leuke naam al 10 jaar en kan niet wachten tot ze geboren word! vind het dus ook totaal geen lege naam. on topic. tessa vind ik ook heel leuk! iets ouderwetser dan tess maar vind hem heel leuk!
Dat was ook mijn eerste gedachte. Toen was er volgens mij een Tessa-piek, al ken ik ook wel wat oudere Tessa's. Ik vind het een wat nietszeggende naam.
Mwah. Best oké, maar Tess is toch veel leuker en hipper. Tessa vind ik al een beetje oubollig. Tess is top.
Ik ken redelijk veel Tessa's van mijn leeftijd (rond de 27/28), dus het is voor mij een vrij standaard naam. Niet storend, maar ik heb er ook niks mee.
Het is wel echt zo inderdaad. Mijn nicht heet Tessa, is 28. Mijn neef van dezelfde kant heeft nu 2 maanden geleden zijn dochtertje Tess genoemd.