Lastig, zou heel goed nog van de pregnyl kunnen zijn. Ik denk dat je nu ook pas op 8 a 9 dpo zit? Wel erg vroeg voor zo'n donker streepje. Kan helaas alleen het advies geven om door te testen en als ie donkerder wordt weet je genoeg . Succes!
Dank voor je reactie! Ik zit vandaag op precies 10 dpo. Heb het ziekenhuis gebeld en zij vertelde mij dat pregnyl alleen is om eitje te laten springen en niet lang erna verdwijnt uit het lichaam. Ik wacht maar wen paar dagen af. Spannend dit zeg.
10 dpo, dus 12 dagen na pregnyl denk ik dan? Dan ziet het er wel veelbelovend uit! Vind zelf andere testen veel gevoeliger dan KV overigens, testte met gevoelige zwanger&kids al echt goed duidelijke streep op 11dpo. En 10dpo gaf clearblue al 1-2 weken aan. Succes met wachten!! Spannend.
Had ook al gereageerd in het testen topic, maar daar schrijf je 10 dgn na pregnyl? Anyway als het 10 na pregnyl is kan het zo zijn dat het van de pregnyl is maar hoeft niet. 8dpo is erg vroeg.
Oh wacht heb het idd verkeerd geschreven het is 12 dagen na pregnyl. 10 dagen geleden is m'n iui. Haha snap de vragen nu! Wanneer is wijs om weer te testen?
Ik probeer tot zaterdag te wachten. Hopen dat het me gaat lukken! Morgen en overmorgen maar vroeg van huis om niet te testen haha. Ben echt een testverslaafde!
Als ik alleen naar de test kijk en niet naar het verhaal er om heen zeg ik positief!! Hoop het voor je !!
Bij mij was de Ovitrelle op dag 10 a 11 nauwelijks zichtbaar en zeker niet zo duidelijk. Ik heb dus hele goede hoop voor je!! Spannend hoor!
Ik denk wel dat je zwanger bent lijkt ook op mijn test op 1o dpo. Ik geloofde het ook niet dacht zalwel door de pregnyl komen. Ik hoop het zo voor je meid
M'n man stond er dit keer op om te testen. Normaal ben ik dat haha! Dus toch maar weer getest. Vandaag 13 dagen na pregnyl en 11 dagen na iui behandeling.