ow echt ?? heb de test wel net gedaan en niet in de ochtend wel best wat gedronken . naar m'n weten had is woensdag ongesteld moeten worden
Kun je altijd nog morgenochtend een testje er tegen aan gooien, want dan zal het geconcentreerder zijn je urine en dan w.s. ook je streepje donkerder Twee dagen overtijd dus, spannend!
Ik heb deze streepjes ook wel gehad met KV testen, helaas was het bij mij toen niets. Ik hoop natuurlijk dt het voor jou anders mag zijn. Maar snel weer testen haha, hopelijk is ie dan duidelijker.
Ik zie hem hoor!! Zo'n testje had ik gister ook. Vervelend hè die onduidelijkheid?? Hopelijk loopt het streepje mooi op!
Heb je ook het origineel? Ik zie het in negatief nooit zo... En is dit een ander merk of heb je m gesloopt?
ook ik zie niets en van de nagatieve foto zou ik niet uitgaan,heb zelf vaak wel een streepje gehad in een negatieve foto maar was dan niets.
Als je woensdag je maandstonden zou moeten gehad hebben zou je nu echt een duidelijke test moeten in handen hebben met die van het kruidvat vrees ik... Ik zie helaas ook niets