bedoel je dan die roze of de paarse versie? Ik heb ervaring met de roze variant.. en ben er erg tevreden over! tenminste.. vorige cyclus gaf hij netjes mijn ovulatie aan! ik had 3 smileys.. op dag 19,20 en 21... afgelopen cyclus niet gebruikt.. maar heb heb weer nieuwe gehaald.. ze zijn wel duur.. daarom kijk ik regelmatig op marktplaats!! en bij Vitatheek, de goedkope online drogist zijn ze ook niet duur...
ja die paarse bedoel ik hij ging net vanzelf uit maar vroeg me af of ik hem niet moest uitdoen op dat paarse knopje? nahla welke bedoel j heb er tien strips bij baterij kan toch niet nu al op weze?
klopt dank j wel music mama had ook al op markt plaats gekeken maar had ze vandaag nodig dacht ik want volgens app zou vandaag me dag beginne maar kreeg geen gezicht dus of het nou komt omdat ik niet ochtend urine heb gebruikt i dont no
Hoe kun je 3 dagen een smiley hebben? Volgens mij zou je maar 1 dag een smiley moeten hebben en dan kun je het beste die dag en de dag erna klussen. Ik heb deze tests ook gebruikt maar stop altijd met testen zodra ik 1 dag een smiley heb gehad.