vage testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by HMH36, Mar 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HMH36

HMH36 Niet meer actief

HOi, ik had in feb. mijn ov testen hier ter beoordeling op gezet. Het zag er naar uit dat ze negatief waren en ik mijn eisprong niet heb gehad of wel maar niet heb kunnen detecteren. Deze testen waren normale (geen extra gevoelige) van 2 be sure.
    Nu heb ik wel extra gevoelige zwangerschapstesten van 2 be sure en die gaven 6 en 3 dagen voor NOD ook negatief.
    Nu ben ik vandaag voor de 2e dag nog niet ongesteld (terwijl deze altijd zeer exact komt) en heb ik nog een tst gedaan van 2 be sure, extra gevoelige en er komt nu een heel licht streepje. Maar ik voel/merk totaal niets behalve een beetje kramp zoals ik dat altijd heb als ik ongesteld moet worden.
    Terwijl ik vorige maand vrijwel zeker zwanger was en toen heel veel klachten had (hoofdpijn, moe, misselijk, duizelig, enorme stemmingswiss, huilen), deze ''vrucht'' is afgestoten, had met de menstruatie ook abnormaal bloedverlies en krampen.

Ik vertrouw de testen van 2 be sure niet meer zo, zou dit een positieve test kunnen zijn? ik snap er niets van..

Attached Files:

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk wel positief hoor!
    Misschien zijn ze gewoon niet zo gevoelig (omdat ze voor nod niet positief werden).

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    ik zou dit idd als een positieve zwangerschapstest zien. Had je wel een ovulatietest die het donkerste was van allemaal? Zo ja wanneer had je die?

4. HMH36

HMH36 Niet meer actief

hoi, dat was de 25e, maar dus lang niet zo donker als de controle streep

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Ziet er positief uit hoor!

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    dan was dat blijkbaar toch jou positieve test. Want het is nu 2 weken later en je hebt een posi zwangerschapstest. Gefeliciteerd! Waarschijnlijk had je wel een positieve ovulatietest gehad als je gevoeligere testen had gebruikt

Share This Page