Zit morgen 2 dagen voor mijn nod, heeft het dan zin om met de kV test te testen? Of zijn die daar te ongevoelig voor? Heb ook een action test liggen maar die schijnen minder gevoelig te zijn. Hoor graag jullie ervaringen
Ik had 5 dagen voor nod al een licht streepje erop dus die kan zeker alleen verschilt per persoon hoe snel je hcg aanmaakt maar inprincipe kan het wel
Ik testte 2 dagen voor NOD positief dus het kan zeker. Zolang er een tweede streep komt binnen aflees tijd
Ik heb 9dpo, 5 dagen voor mn NOD in de avond zeer positief getest met de kv 2v5... Dus ik zou zeggen, waag t erop
Ik zou later nog even testen. Ik had 4 dgn npo een vaag streepje. Vandaag (2dgn npo) al wat duidelijker.
Ik heb ook nog een ovu test gedaan maar die is wel opgelopen sinds afgelopen dinsdag, snap er niks meer van, slopend dit
Weer iemand ook of het veel verschil maakt of je met ochtendurine test? Als je NOD al geweest is? Mijn NOD was gisteren en wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig, maar morgen moeten we op tijd de deur uit en ik denk dat ik zowel een positieve als negatieve test even moet verwerken
Als je nod is geweest maakt t volgens mij niet zo veel uit. En zou een zw test ook moeten reageren op 'niet ochtend urine', als t maar een beetje geconcentreerd is.