Ondanks ik veel testen gedaan heb een jaar of 5 geleden ben ik even in twijfel.. Zou ik mijn piek hebben gemist? Links was gisteren en rechts vandaag. mij heb een enorm onregelmatige cyclus dus ik heb echt even geen idee
Nee dat denk ik niet. Op welke cyclusdag zit je nu? Hoeveel dagen duurde je laatste 5 cycli? Sowieso doortesten
Heb je getest met ochtendurine of met tweede urine? De test is ook nog nat dus hij kan nog wat donkerder kleuren
Ja test wel door hoor, zal even een foto bijsturen van de cyclussen. De app schat dat ik vandaag mijn eisprong zou moeten hebben bij een cyclus van 32 dagen, maar kan net zo goed eerder of later zijn. Ben ook laat begonnen met testen hoor. Gisteren pas.
Ovulatietesten moet je eigenlijk niet met ochtendurine doen omdat deze te geconcentreerd is. Tweede urine is beter. Dit is mij ook gezegd in het ziekenhuis.. Ik zou dus vanaf nu altijd met tweede urine testen en als de testen vrij donker worden, begin van de avond nog een keer.
Goeie tip!! Het erge is dat ik me dit vaag kan herinneren. Voor ons eerste kindje vele ovulatietesten gedaan en nu bijna 5 jaar later de regeltjes gewoon vergeten
Aaah je hebt best een regelmstige cyclus dus zo te zien . En aangezien je gisteren pas begonnen bent, kan je hem idd gemist hebben. Ik zou stoppen met testen en deze cyclus afwachten en dan de volgende cyclus beginnen met testen op cd 11. Daarbij schat een app altijd met een lf van 14 dagen. Stel dat jouw lf maar 10 dagen is, dan heb je je ei op dag 22 (bij een cyclus van 32 dagen) en zal de ovutest op dag 20-21 een piek geven.
Ja sinds de kinderen zit er iets meer regelmaat in, alsof het 1 lange en dan 1 korte is. Vroeger was het van 28 tot 65 dagen en alles er tussen in. Wel verbetering dus. Maar misschien dan even stoppen inderdaad. Scheelt wel dat als ik hem gemist heb er als nog kans op een zwangerschap is. We gaan het zien