Ohhhhh ohhhhhhhhhhhh wonderen bestaan dus echttttttttttttttt pff had dit noooit verwachttttt Nou duimen dat het goed blijft gaaaan
Die zie ik vanavond thuisss hij is nu aan het werk wil he tniet zeggen, wil zien hoe hij reageert, oh my god kan hem eindelijk verassennnn en dat ook nog spontaan gelukt pffff wie had dat ooit gedacht pffffffffffff Ik weet niet hoe ik het moet vertellen hij is ook net als mij natuurlijk voorzichtigggg zal vast wel blij zijn maar niet 100% natuurlijk.. Zal ik die test in laten pakken?
Wauw Sara hoe bijzonder is dit. Ik ga duimen dat deze kleine frummel de aankomende 8 maanden lekker bij je blijft. Het is je gegund!
Gezien de streep vermoed ik 12 dpo, maar kan ook 11 zijn gezien je test. Maar ach, dat ene dagje maakt geen verschil Gefeliciteerd!
Ik kon niet anders dan ff stoppen hier en je zeggen dat ik ontzettend blij voor je ben!! Van harte gefeliciteerd met dit spontane wonder en ik duim heel hard voor je dat dit wondertje over een kleine 8mnd heerlijk in je armen ligt ❤️ Echt zo bijzonder en geweldig!