Hee hallo, ben ik weer... ... Eind mei een vroeger miskraam gehad, met 5,6 weken. Die tests liepen niet echt op, dus was neit verbaasd dat het niet positief uitpakte. Nu net, met avondurine, deze test gedaan; 28 mei, regelmatige cyclus van rond de 30 dagen en met 8, 10 en 12 dpo nog hagelwitte(idem merk, Action) tests. Ovulatie rond de 13e juni (niet gemeten, gevoel dus niet helemaal accuraat) Ik ben nog niet overtuigd, en stukken gereserveerder, want zo verliep de vorige keer ook. Bij mijn dochter had ik ook geen knallers trouwens, weet niet of dat meetelt? (en ja morgenochtend de andere test meteen maar doen ....) Wat denken jullie? Duidelijk of tuurgevalletje? (test is van zo'n 20 minuten geleden) Ik heb zo het geval dat bij 14 dpo ongeveer de test toch echt zou moeten knallen, niet? Hoop dat de foto enigszins duidelijk is
Ik zie het streepje ook. Duidelijk voor mij, geen tuurstreepje . Ik ga duimen en hopen dat de streepjes op gaan lopen. Succes meis!!
Bedankt voor jullie reacties hoor. Ik ben nog niet overtuigd, omdat 'ie ook zo licht is, dus morgenochtend weer één doen met ochtendurine en wederom paar dagen wachten(gelukkig een weekend weg haha) en kijken wat er, of juist niet hoop ik , gebeurt. Ik twijfel wel echt aan de lichtheid van het streepje t.o.v. de nod, die gister of vandaag ongeveer was.(en dus 2 dagen geleden nog hagelwit)
Ik zie m zeker, maar omdat je geen idee hebt hoeveel dpo je bent vind ik het lastig beoordelen of het goed is of niet. Hij zou dan natuurlijk moeten gaan oplopen. Ik hoop het voor je!
Ik begin er een klein beetje in te geloven... Testjes van daarnet, kv kwam meteen en ze lopen op, wat fijn!
Wat een mooie testen!! bij mij was ie gisteren best goed opgelopen maar vanmorgen bijna negatief. Nu vanmiddag weer donkerder.. snap r niks van!
Jellybean! Ik ken je nog uit het september topic! Wat leuk dat jullie er ook weer voor gaan. Ik vind em er ook goed uitzien hoor spannend!
Heee Chocochippie! Wat leuk van je te lezen joh, jij dus ook een meisje gekregen! En ook voor een tweede kindje zie ik? Hier dus ook hihi, spannend. Zeker na vorige maand. Maar goed, testen zien er nu veel beter uit dus ben voorzichtig blij. Hoe gaat het met jou en jullie grietje?
Hoi! Ja inderdaad een meisje! Ze groeit ontzettend hard, weegt al ruim 10 kilo, staat al en kan geen seconde stil zitten. Hoe gaat het met jou dochter? Mijn vriend heeft gisteren aangegeven voor een 2e te willen gaan dus word weer super spannend! Ik las inderdaad van je miskraam, jammer zeg Deze test ziet er in elk geval goed uit dus ik duim voor je!
Zo, voordat ik de vk ga bellen nog één keer gekeken of er voldoende oploop in zat....☺ Bedankt voor jullie berichtjes hoor!