test 2 dagen voor nod positief nu streepje lichter.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door charlin88, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames!

ik heb even een vraag of meerdere hier ervaring mee hebben.

ik heb 2 dagen voor nod een test gedaan van kv2v5 die was licht positief. Gisteren (1dag voor nod) was een test van clearblue ook heeeeel licht positief. Ben daar erg onzker over, heb net nog een test gedaan van kv25 die geeft helemaal geen 2e streepje aan ik heb vandaag wel veel gedronken maar kon het echt niet laten! ik weet dat jullie mij geen zekerheid kunnen geven vroeg me alleen af of meerdere dit wel een hebben meegemaakt?? vandaag nod en nog geen enkel spoor van menstruatie te bekennen.. normaal al hele dag buikpijn maar nu nog niks. heb wel redelijk wat doorzichtige afscheiding.. hoop ervaringen te horen..

groetjes charlin

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zeker wanneer je voor NOD test dan heeft veel drinken sowieso invloed op de geconcentreerdheid van je urine. Dus is je urine minder geconcentreerd, dan zul je ook maar een vaag streepje krijgen.
    Maar meid,.... twee streepjes is zwanger... dus gefeliciteerd!

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zou het morgenochtend nog een keer proberen met een kv2v5, maar dan met ochtendurine. Dan moet ie echt duidelijk donkerder zijn dan 2 dagen geleden. Vind het een beetje eng, dat je vandaag geen streepje hebt. Heb daar helaas zelf ook ervaring mee.
    Maar misschien komt het echt alleen maar door ongeconcentreerde urine. Nog even afwachten denk ik.
    Heel veel succes, ik duim voor je dat hij morgen donkerder is!

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb daar ook die ervaring mee waarover jij het hebt denk ik.ik duim héél hard dat het hier- kwam door teveel drinken.succes morgenvroeg!

5. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden, vind het ook erg spannend.. nog steeds geen teken van menstruatie. Denk dat ik maar wacht tot na het weekend als ik dan nog niet menstrueer dan doe ik nog een test. Vervelend als het dan toch mis gaat he ik hoop het niet! ik laat het jullie weten!! Heb wel steeds spierpijn achtige steekjes in mijn liezen en ontzettend gespannen borsten.. nou ff afwachten dan maar....

6. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx voor jullie snelle reacties :)

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    het ziet er voor jou wel goed uit als ik je klachtjes zie :) spannend!!

8. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ben helaas gaan bloeden!! volgens de dokter een vroege miskraam.
    voor mij geen testen meer voor nod!! wat een stress brengt dat met zich mee...

op naar de volgende ronde! succes allemaal!!!

xxx

9. margjem

margjem Lid

5 nov 2010
    91
    0
    0
    och meid, wat erg voor je. sterkte, en ik hoop dat het snel raak is.

10. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Wat erg ik heb dat vorige maand ook gehad,nou zit ik 3dpo en weer rose verlies.Weet niet wat er met lichaam aan de hand is.Hopen op een positieve test ,ik test ook niet meer voor nod.

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @charlin - wat rot zeg!!
    Maar wat betreft testen voor nod, ik had hetzelfde als jij dus, maar op mijn officiele testdag, 3 dagen na nod. Dus zelfs dan zegt het nog niet alles.
    Inmiddels weet ik dat 1 test niet zoveel zegt.

Sterkte

Deel Deze Pagina