Etos Zwanger worden én tarwekiemolie tegelijk gebruiken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marriedgirl, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Er is veel over deze supplementen te vinden op het internet, maar vind het fijn de vraag nog even persoonlijk te stellen: Kan het kwaad om Etos Zwanger Worden multivitamine SAMEN met tarwekiemolie capsules te gebruiken?

Ik ben sinds 3 dagen gestart met Etos zwanger worden, ik heb namelijk een onregelmatige/lange cyclus, dus wil er alles aan doen om te zorgen dat het wat korter en regelmatiger wordt! Ik lees veel positieve verhalen!

Ik wil GEEN teunisbloemolie gaan slikken omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is, dus dat vind ik teveel risico ivm de kans op een miskraam.

Heeft hier iemand goede ervaring met de combinatie Etos zwanger worden en tarwekiemolie, of bijv alleen al door tarwekiemolie te slikken? Ben heel benieuwd, maar ergens ook wel voorzichtig, wil niet zomaar vanalles door elkaar gaan slikken....?

2. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Ik ben begonnen met etos zwanger worden en ben vandaag ook met tarwekiemolie begonnen omdat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik had ergens gelezen dat je tarwekiemolie beter pas vanaf eisprong kan slikken.

Succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina