Bij mij gaven de kv testen altijd al een mooie streep terwijl sensitest bijna wit was, dus meid je fent echt wel zwanger hoor Gefeliciteerd
Negatief helaas. Maar ook nog niet ongesteld. Komt vast omdat ik net een maand gestopt ben met de pil. Mn onderbuik doet al weken pijn en ook erg vermoeid. Denk dat we voor ronde 2 moeten gaan.
Aaah dames. Wat erg dit. Vanochtend om 5 uur weer een KV test gedaan. Heeeeeel licht wat te zien. Temperatuur is wel gewoon hoog. Net een CB gedaan en die is positief. Ik ben nog steeds een beetje gereserveerd in mijn enthousiasme. Als morgen de menstruatie daadwerkelijk uit blijft, dan hang ik dinsdag meteen bij de gynaecoloog aan de lijn haha
Ga er idd maar vanuit dat je ongi wegblijft hoor! Zo begon het bij mij ook en zie banner Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Dank je lieve meiden voor jullie reacties. Ik begin hier ook steeds blijer te worden haha. Ik zal morgen nog een update plaatsen
Je kan echt blij zijn hoor. Je krijgt alleen maar een streepje of zwanger op je scherm als je hcg in je bloed hebt. Dus lekker van genieten!
Dank je allemaal voor de felicitaties. Het begint hier ook steeds meer te landen geloof ik haha. Als morgen de menstruatie uit blijft dan is het voor mij 100% zeker!! Of ja, met de eerste echo eigenlijk haha. Morgen een sollicitatie, die kan me zooo gestolen worden nu haha.
Bedankt voor alle felicitaties en reacties. Ik begin het nu zelf ook te geloven. De testen lopen mooi op en mijn temperatuur is hoog. Mijn boobs doen zeer en dat vind ik een positief iets haha. Nu kan ik oprecht zeggen IK BEN ZWANGER!!!! Hieronder een foto van mijn temperatuurkaartje en een vergelijking van mijn testen