Hallo, Mijn cyclus schommelt nog weleens dus ik weet niet precies wanneer mijn nod is, in ieder geval zit ik een paar dagen ervoor . Vanochtend een test gedaan van 2besure en die zag er zo uit, door al dat getuur weet ik nou niet of ik wat zie of niet?.
Ja ik zie wel.iets, op de bovenste lijkt hij grijs en op de onderste lijk ik.wel iets roze te zien. Spannend.
Hele slechte testen en geven zelfs bij m'n zoon en kraanwater zulke streepjes aan.. ik zeg niet dat je niet zwanger bent hoor, maar zou een andere test kopen om zeker te weten.
Ja 2besure is echt onbetrouwbaar. Met dezelfde urine 2 testen gedaan, 1 was echt wel positief en de andere negatief. Ze zijn goedkoop maar O zo onbetrouwbaar helaas. Via zwanger en kids kan je dezelfde wondfo testen als die van de kruidvat kopen.
ik heb deze nu besteld bij zwanger en kids; zwangerschapstest Ultra Sensitive Mini, iemand daar bekend mee?.
Ik zie ook wat maar wat rottig dat ze vals positief testen dan. Misschien over paar dagen nog eens testen? (Met andere testen)
Ik zie wel iets, maar totaal niet bekend met dat merk testen! Bij mij werkte de Kruidvat, Etos en Action testen goed! Action was met deze zwangerschap zelfs eerder positief dan die van de kruidvat.
Het os inderdaad schandalig dat ze ze nog mogen verkopen.. mailen heeft helaas geen zin.. hebben wel een 100 redenen dat het niet hun fout is maar dat jij ze verkeerd gebruikt.. 😂
Ja ze hebben trouwens ook allemaal goede recensies.. (Geen 1 slechte volgens mij). Nouja morgen komen die van zwanger en kids als het goed is
Ja, die tests zijn ruk, ik deed er laatst eentje en uit de zelfde urine de van de Action die stukken minder gevoelig is, op deze stick was bijna niets te zien en op de Action test een mooie duidelijke roze streep. De andere tests van 2besure, de minder gevoelige met een plastic houder er omheen vind ik wel goed trouwens. Vergelijkbaar met Action.