Ik zou wel seks hebben, met knuffelen word je denk ik niet zwanger.. ja ik snap natuurlijk wat je bedoeld hoor.. 😊 Maar op dit forum hebben we toch allemaal seks? 🙈
Haha ! Ja klopt. Ik moest even snel een titel bedenken..en het woord seks In de titel ..? Voelde ook niet goed. Maar geef zelf seksuele voorlichting op scholen dus noem ook het liefst het beestje bij naam..
Echt bizar...was woensdag gestopt met testen.. En ineens dacht ik vanavond: mm paar steekjes gevoeld, ik heb al even niets gedronken, dus ik zal maar eens uit het niets een test doen! Intuïtie ..?☺
Ik ben op dit moment zwanger van een eisprong aan de kant zonder eileider (konden ze op de echo zien). Je overgebleven eileider kan echt aan beide kanten eitjes oppikken!
Ja dat zei de gynaecoloog ook. Ze zei zelfs na mn operatie: misschien was je zwanger geworden van eisprong rechts die links is opgevangen (toen ik beide eileiders nog had). Dat geloof ik niet. En overal op internet lees ik dat het overnemen van de functie een half jaar tot een jaar duurt ?
Vertrouw op je lichaam . Ik ben april afgelopen jaar geopereerd, linker eileider weggehaald. Toen in juni alweer zwanger geraakt van een eisprong op links. Helaas werd dat een miskraam. Maar nu begin januari weer zwanger van een eisprong op links. Mijn gyn zegt dat ze 6 tot 12 maanden zeggen, omdat ze simpelweg niet weten hoe je lichaam het precies overneemt en omdat het lichaam vaak een klap heeft gehad van de bbz en er dus sowieso meestal hersteltijd nodig is.
Echt waar Suzy, Whauw!! Dit is het bewijs waar ik al maanden naar op zoek ben op internet. Al is het natuurlijk heel erg verdrietig dat je weer een miskraam hebt gehad zo snel na de operatie.. Mijn linkereileider is in augustus verwijderd. November weer miskraam, maar dan wel van eisprong op rechts.. Toen was ik het eventjes helemaal zat. Feestmaand en januari rustig aan gedaan daarom.
Fijn dat het je helpt dat ik het deel. Dat was de reden om het te delen namelijk. Ik heb zelf ook bewijs gezocht en weinig gevonden behalve de theorieën over hoe het werkt. Maar het kan dus echt 😃 Vervelend dat je ook een miskraam hebt gehad. Ik heb vooral moed geput uit het feit dat ik ondanks de operatie toch nog steeds voldoende vruchtbaar was. Die positieve gedachte heeft me erg geholpen.