Oke jongens, ik heb een klein probleempje. Ik deed vanochtend een zwangerschapstest en vrijwel meteen kwam er een licht positief streepje (kruis in dit geval). Deze bleef ook de gehele 10 minuten zichtbaar, maar na de 10 minuten verdween hij volledig en is de test compleet negatief. Ik weet nu dus niet of ik de test als positief mag beschouwen of dat hij gewoon foutief is. Help!
Dat is apart!! Ik zou anders gewoon nog een testje doen want ik weet niet hoe je deze test moet beschouwen...
Ik zie hem op de middelste foto. Als het resultaat na een x aantal minuten niet meer betrouwbaar is geldt dat 2 kanten op. Dus ik zou hem als positief beschouwen.
Ik hoop zo dat het allemaal klopt en dat het niet iets anders is wat ik gezien heb, want er was 100% zeker een lijntje! zondagochtend nog maar een test doen.. wat spannend zeg
Ik zie het ook nog wel een beetje, dus ik denk positief. Als het andersom was geweest, dus positief na 10 min., zou ik uitgaan van een ongeldige uitslag.
Jullie zien dus ook echt een lijn? Ik begon bijna te denken dat ik gek werd toen hij echt niet meer zichtbaar was..
De standaard ClearBlue testen vond ik ook niet zo'n succes. Kruidvat en Action gaven een veel duidelijker resultaat bij mij. Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!!
ik heb voorheen altijd zwanger en kids gebruikt, maar ik dacht hier altijd een lijntje te zien terwijl dit niet zo was. Vanochtend had ik dit weer, maar toen ik er nog een clear blue achteraan deed met dezelfde urine kreeg ik het toch even benauwd! Vind het wel raar, aangezien zwanger en kids gevoeliger zou moeten zijn dan clearblue..
voorheen testte ik met de uiterst gevoelige van zwangerenkids, maar omdat ik altijd dacht een lijntje te zien (zo ook vanochtend) deed ik deze clearblue er ook nog achteraan. Toch raar, aangezien zwangerenkids veel gevoeliger zegt te zijn dan clearblue..
heb dit ook gehad met dezelfde test grote kruis half uur kruis weg maar was wel zwanger hoor dochter is alweer 6 jaar
Sorry ik wil de stemming niet bederven maar plus-testen geven vaak n licht lijntje. Pas bij n duidelijk lijntje durf ik die positief te noemen. Ik zou n etos testpoint 2v5 doen..
Ik heb het gehad, zichtbaar + op de cb, die ook verdween. KV was toen amper wat op te zien, echt turen. Dag erop positieve kv. Dus bij mij was het wel positief...
Ik heb het de vorige keer ook gehad, een super licht plusje die ik alleen zag, zelfde dag een cb met indicator en was echt zwanger.
Heb vandaag nogmaals getest en ben er bang voor. Predictor early was helemaal negatief, er was alleen vanaf het begin een witte lijn te zien maar dit is gewoon een deukje in de test. De kruidvat early leek ook een streep te hebben, maar deze was ook zeer licht. Zwangerenkids ook negatief. Denk dat het gister dan een vals positieve test is geweest
Wat ontzettend rot dat de test van vandaag negatief was. Maar om eerlijk te zijn ik vind de test van gisteren ook negatief. Ik vind dat je hier niet kan spreken over een vals positieve test. Je ziet alleen het lijntje op de foto wanneer de foto bewerkt is. Op de normale foto zie je helemaal geen plus. De plus testen staan bekend om een schaduw streep. Die zie bijna altijd en wanneer de verticale streep echt duidelijk is durf ik deze dan ook als positief te beschouwen. Natuurlijk is het een enorme teleurstelling want ook zo'n schaduw streep geeft hoop. Heb ik in het verleden ook gehad. Ik hoop dan ook echt dat het de volgende ronde raak mag zijn voor jullie.