Help me out!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lada, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    Oke jongens, ik heb een klein probleempje.
    Ik deed vanochtend een zwangerschapstest en vrijwel meteen kwam er een licht positief streepje (kruis in dit geval). Deze bleef ook de gehele 10 minuten zichtbaar, maar na de 10 minuten verdween hij volledig en is de test compleet negatief. Ik weet nu dus niet of ik de test als positief mag beschouwen of dat hij gewoon foutief is. Help!

Bijgevoegde bestanden:

2. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat is apart!! Ik zou anders gewoon nog een testje doen :) want ik weet niet hoe je deze test moet beschouwen...

3. Alva

Alva Niet meer actief

Ik zie hem op de middelste foto. Als het resultaat na een x aantal minuten niet meer betrouwbaar is geldt dat 2 kanten op. Dus ik zou hem als positief beschouwen.

4. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    Ik hoop zo dat het allemaal klopt en dat het niet iets anders is wat ik gezien heb, want er was 100% zeker een lijntje! zondagochtend nog maar een test doen.. wat spannend zeg

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik zie het ook nog wel een beetje, dus ik denk positief.

Als het andersom was geweest, dus positief na 10 min., zou ik uitgaan van een ongeldige uitslag.

6. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    Jullie zien dus ook echt een lijn? Ik begon bijna te denken dat ik gek werd toen hij echt niet meer zichtbaar was..

7. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik zie op alle 3 de fotos een streep hoor! 😊

8. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook op alle 3 een streepjr

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik zie de streepjes wel, dus neem aan dat het dan gewoon positief is.

10. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    De standaard ClearBlue testen vond ik ook niet zo'n succes. Kruidvat en Action gaven een veel duidelijker resultaat bij mij.

Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!! :)

11. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    ik heb voorheen altijd zwanger en kids gebruikt, maar ik dacht hier altijd een lijntje te zien terwijl dit niet zo was. Vanochtend had ik dit weer, maar toen ik er nog een clear blue achteraan deed met dezelfde urine kreeg ik het toch even benauwd! Vind het wel raar, aangezien zwanger en kids gevoeliger zou moeten zijn dan clearblue..

12. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    voorheen testte ik met de uiterst gevoelige van zwangerenkids, maar omdat ik altijd dacht een lijntje te zien (zo ook vanochtend) deed ik deze clearblue er ook nog achteraan. Toch raar, aangezien zwangerenkids veel gevoeliger zegt te zijn dan clearblue..

13. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    sorry! had ververst en comment stond er niet bij. vandaar 2x hetzelfde verhaal getypt.

14. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    heb dit ook gehad met dezelfde test grote kruis half uur kruis weg maar was wel zwanger hoor dochter is alweer 6 jaar

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Sorry ik wil de stemming niet bederven maar plus-testen geven vaak n licht lijntje. Pas bij n duidelijk lijntje durf ik die positief te noemen. Ik zou n etos testpoint 2v5 doen..

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb het gehad, zichtbaar + op de cb, die ook verdween.
    KV was toen amper wat op te zien, echt turen.
    Dag erop positieve kv.
    Dus bij mij was het wel positief...

17. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Heb je nog een keer getest?

18. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik heb het de vorige keer ook gehad, een super licht plusje die ik alleen zag, zelfde dag een cb met indicator en was echt zwanger.

19. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    Heb vandaag nogmaals getest en ben er bang voor. Predictor early was helemaal negatief, er was alleen vanaf het begin een witte lijn te zien maar dit is gewoon een deukje in de test. De kruidvat early leek ook een streep te hebben, maar deze was ook zeer licht. Zwangerenkids ook negatief. Denk dat het gister dan een vals positieve test is geweest :(

20. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend rot dat de test van vandaag negatief was.

Maar om eerlijk te zijn ik vind de test van gisteren ook negatief. Ik vind dat je hier niet kan spreken over een vals positieve test. Je ziet alleen het lijntje op de foto wanneer de foto bewerkt is. Op de normale foto zie je helemaal geen plus. De plus testen staan bekend om een schaduw streep. Die zie bijna altijd en wanneer de verticale streep echt duidelijk is durf ik deze dan ook als positief te beschouwen.

Natuurlijk is het een enorme teleurstelling want ook zo'n schaduw streep geeft hoop. Heb ik in het verleden ook gehad.

Ik hoop dan ook echt dat het de volgende ronde raak mag zijn voor jullie.

Deel Deze Pagina