Hallo allemaal, even een korte uitleg: Ik zou drie oktober ovuleren, volgens de berekening na mijn laatste cyclus van 32 dagen. Ik wilde dus afgelopen maandag voor het eerst beginnen met ovulatie testen, maar ik dacht zondag ineens goh ik doe eens gek en gooi er een testje door heen. Blijkt mijn ovu test echt hardstikke positief te zijn. Dus ik had zondag 28/9 en ook maandag 30/9 een positieve ovu test. Ik temp. Ook, en vul dit in via FF. Echter heb ik vorige week griep gehad, dus mijn tempjes waren tot 27/9 hoger dan mijn basale temp. 28/9 was het mijn basale temp a 36,5 , de drie dagen erna hoger rond 36,7/36,8 Nou gokte ik dus dat ik maandag 30/9 een eisprong had. Gisteren 2/10 had ik ineens een kleine felrode bloeding, die direct over was na het vrijen. Goed, dit dus alle voorgaande info, nu de echte vraag: Ik zit volgens mijn geschatte eisprong dus op drie DPO vandaag. Ik ben eigenlijk met mijn vriend aan het grappen, en we doen voor de leuk een test met het totale idee dat het negatief is. Nou goed, zie foto....wat moet ik hier van denken? Drie dpo is TE vroeg lijkt mij??? Is een extra gevoelige test van zwanger en kids. Ik hoor het graag!!!
Aan de ene kant wil ik wel testen, maar ik ben gewoon bang dat het een nep resultaat is zeg maar. Ik denk dat drie DPO gewoon te vroeg is voor een positieve test...ik weet het dus niet, mijn hoofd gaat even alle kanten op
En je kreeg geen medicijnen of iets deze maand? Want ik vind het geen tuurstreep, het is een echte streep hoor! Maar begrijp wel hoe jij je voelt nu! Zo spannend dit!
Nee, absoluut geen medicijnen. Test is ook met de timer binnen de tijd afgelezen en gefotografeerd. Resultaat stond er zeker binnen twee minuten en is het echt nog duidelijker.... Wij weten idd even niet hoe we ons moeten voelen!
Hai JuullesD wat een duidelijke streep inderdaad! Ik hoop echt voor je dat het echt zo is, misschien is je ei idd eerder geweest en was de bloeding de innesteling.. Even iets anders wat gewoon in mij opkomt.. Ik zag weleens dat je tijdens eisprong ook posi zwangerschapstesten kunt hebben en andersom..? En iets anders, kan het niet zijn dat je menstruatie geen menstruatie is geweest eerder?? Hardop denken hoor..
Hierbij mijn temp. Kaartje, ik denk dat het niet veel zegt want deze eisprong was al vrij vlot na mijn menstruatie. De meeste tempjes heb ik als discarded gezet, omdat ik toen gewoon grieperig was! Bedankt iig al voor de reacties, ben benieuwd naar het vervolg! @wvw: mijn vriend zei ook al, ben je wel echt ongesteld geweest? En toevallig zei ik het gisteren nog, ik had zulke onwijze typische klachten (obstipatie, maagzuur) dingen waar ik nooit last van had. Maar ik was vijf of zes dagen echt hevig ongesteld, dus ik geef deze optie weinig kans. Of het een positieve eisprong test kan zijn...durf ik je ook niet te zeggen!
Spannend zeg hee!! En een cb test? Of durf je die nog niet? Als je die doet, weet je denk wel of eerder een echte menstruatie was.. Ik dacht wel bij de vorige maand juist dat jij zwanger was weet je nog?! Haha Maar of het is gewoon al heel vroeg..
3 dpo is echt veel te vroeg.. Is ie wel echt roze? Want daar twijfel ik een beetje aan. Weet dat de foto wel vaak anders is dan in het echt hoor. Ik denk ook dat hij misschien op je ei heeft gereageerd. Met 3 dagen is het nog niet eens ingenesteld en vanaf dat moment ga je pas hcg aanmaken.
Absoluut roze xelles, en veel duidelijker zichtbaar in het eggie. @wvw: ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken. 4 dpo is te vroeg, dus ik ga gewoon uit van het slechtste. Vorige maand dacht ik het zeker ook, had er een goed gevoel over. Nu heb ik die gevoelens nog niet, tis nog zo vroeg!
Lijkt mij bijna onmogelijk. Het eitje heeft dan amper tijd gehad om in te nestelen. Ik zou er een cb tegenaan gooien of toch nog een week ofzo wachten met de volgende test.
Mijn gedachte precies beeb, maar waar komt dan dat mooie roze streepje vandaan? Het is wel heel spannend en eng! Ik wacht wel nog even met die bizar dure test hoor, heb nog een bergje van drie extra gevoelige testen, een paar gewone en twee van de action. Dus heb zat te testen met wat ik toch al heb! Morgen test ik sowieso even met ochtendurine, deze urine was enorm licht omdat ik zoveel had gedronken.
Xmoonlightx, ben ik wel! Ik zie net dat ik wat ben vergeten in te vullen....schaamschaam, momentje ga ik het even corrigeren!
Ik ben heel benieuwd wat je volgende test zegt. 3dpo positief testen.. Dan ben je denk ik de eerste hier op zp
Ik had de tempjes tijdens de griep op discarted gezet, maar ff had dus ook stipjes weggehaald blijkbaar want ik had alles ingevuld. Ik temp elke dag zelfde tijd volgens advies in bed na het slapen. Hier de complete grafiek dus met de hogere tempjes na de griep. Ik kan er niks van maken