@amber1994: dankje voor je positieve bericht, bedoel je met 6+1 zes weken en 1 dag? Ik hoop dat bij jou alles goed blijft gaan, en alsnog gefeliciteerd he @mykelti: nee dat heeft de vk niet aangeraden, ik doe wel rustig aan zo ver dat kan. Ik werk in de zorg, dus echt rust rust zit er sowieso niet in. De vk zei dat ik me daar ook geen zirgen om moet maken, mocht het een miskraam worden dan wordt het dat ondanks mijn werk. Ik doe wel voor zover ik kan rustiger, til minder en houd thuis ook meer rust. Voornamelijk psychisch, maar lichamelijk toch ook wel. @roos: dankje meid! @dankjewel! Ik hoop ook dat het goed afloopt, maar je verhaaltje doet me wel goed hoor succes jij de laatste loodjes! @mj89: dankjewel, Ik hou jullie op de hoogte, bedankt allemaal!
JullesD, ik bedoel idd 6 weken en 1 dag sorry voor de onduidelijkheid. Hoop voor jou dat je snel meer duidelijkheid zult krijgen. Sterkte !!!
Dikke knuffel meid, wat een onzekerheid zo.. Ik ga voor je duimen dat je vandaag positief nieuws te horen krijgt bij de echo!
Dat is vreemd, want volgens mij kan een hematoom verdwijnen vanzelf met wat rust, maar als hij gaat bloeden, heb je volgens mij een kans dat je vruchtje "meespoelt". Anders even vragen aan de VK hier op het forum? Hopelijk blijft alles goed gaan!
Hier een stille meelezer, ik wil je even succes wensen vandaag. Ik hoop zo voor je dat je een goede echo hebt. Mijn duimen draaien hier ook voor jullie.
Jee, wat een verhaal! Ontzettend spannend en ik duim voor je dat je een goede echo hebt vandaag! Verl succes! Ik las ook je vraag over gebruik van melatonine en nog iets (ben ik even kwijt). Ik wert niet of je het nog bij je ha nagevraagd hebt, maar melatonine mag je niet gebruiken tijdens de zwangerschap (gebruik het zelf ook nl. ). Dat andere middel weet ik niet.
Oké bedankt mamayo! Mijn huisarts is een aardige vent maar anti pillen in het algemeen Hij zei gebruik maar niks tot je echo ook geen paracetamol! ! Terwijl in de bijsluiter staat dat het opzich wel mag maar liever niet. (Zelfde met om omeprazol en paracetamol) Ik vraag het nog wel even aan de vk want ik heb die troep niet omdat ik zo lekker slaap dus een duidelijk antwoord zou ik wel fijn vinden Ik ben erg nerveus vandaag, dus hoop dat het gauw kwart voor acht is dan weet ik wat!! Iedereen bedankt voor het duimen maar ga vooral Door!
Lieve allemaal, nog bedankt voor het hopen, duimen en bidden. Helaas heeft het niet geholpen, ik zal het proberen zo goed mogelijk te vertellen. Tijdens de inwendige echo was er niks anders te zien dan bloed in mijn baarmoeder, de (mannelijke!!!) verloskundige vertelde in zeer gebrekkig NL dat het helaas afgebroken is en dat ik het vruchtje w.s. Nog moet verliezen. Daarna vertelde hij plompverloren dat ik PCOS had, zonder het uit te leggen en vertelde daarna dat we blij mogen zijn dat we het vruchtje nu al verloren zijn in zo een vroeg stadium. Al met al een enorme klote situatie, en een $?!$% leijer van een vk. Ik vond het een verschrikkelijke ervaring, en kan dit zo droog op schrijven omdat ik compleet in shock ben. Er is me net met een gemak van "de lucht is blauw" verteld dat ik w.s. Niet vruchtbaar ben.... Hij kon dit zien aan de bultjes op mijn eierstokken. Ik moest het nota bene zelf uitleggen aan mijn vriend, want hij noemde het even tussen neus en lippen door!!! Ik moet dus deze week het vruchtje gaan verliezen, en verder moet ik dus maar blij zijn... Wij zijn totaal kapot van deze ervaring, gelijk door gereden naar mijn moeder en samen uitgehuild. Morgen ga ik naar de HA en eis een onderzoek, en ik bel ook de vk op (mijn eigen). Mijn moeder vroeg zich af of ik gecurreteerd moest worden, geen idee eigenlijk... Het is me allemaal een beetje warrig nu, maar dat kunnen jullie vast begrijpen. Ik zie op tegen deze week Het feit dat ik blijkbaar pcos heb komt als een totale dreun in mn smoel, nooit verwacht. Weet even niet hoe ik dit moet verwerken, ik heb totaal geen symptomen ook! Wat een shit dag