Fijn he dit forum! en Charise, jij geeft mij weer hoop!!! met mijn pcos verleden.. dat het bij onze 2e ook spontaan kan! dank
Ow jullesD.. ik had helemaal over je bericht heen gelezen.. is het niet vreemd dat het bloeden nu gestopt is terwijl je baarmoeder gister nog vol bloed zat? Wel fijn dat je dinsdag al terecht kunt! Hou ons op de hoogte
Ik heb nu net je topic gelezen vanaf pagina 1.. Wat ontzettend spannend topic, Maar wat een ontzettend vervelend bericht, dat die vk het even zo op je schoot gooit, ik vindt het niet echt profesioneel overkomen als hij even snel tussen door verteld dat je pcos heb, en het dan ook niet even verder uitlegd hoe en wat, Nou ik hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid heb en dat je kindje er nog zit, met een mooi kloppend hartje en dat je nu eindelijk eens antwoorden krijg op je vragen, ik wil je veel succes wensen en hopen op het beste!!
Bedankt, maar ik ga er nu vanuit dat ik het vruchtje nog ga verliezen of misschien toch al verloren ben? Ik heb geen gekke dingen gezien, maar weet ook niet wat ik me moet voorstellen bij een vruchtje van vier weken.
Weet natuurlijk niet hoe het bij jou verloopt, maar ik heb met ongeveer 6 weken een miskraam gehad, en heb toen helemaal niks van een vruchtje gezien alleen een hele hoop bloed verloren (Ik was achteraf wel blij dat ik geen vruchtje gezien had)
Hoi JuullesD, Jeetje wat een akelige ervaring zeg gisteravond! En wat verdrietig dat het toch slecht nieuws was! Onbegrijpelijk hoe dat consult verlopen is. Ben heel benieuwd wat de gynaecoloog te melden heeft.. Die van mij zei altijd je hebt pcos dus je hebt hulp nodig, maar je bent alles behalve onvruchtbaar! Je zat nu in de tweede ronde toch? En je hebt in beide een eisprong gehad?? Mocht je pcos hebben dan is dat wel positief, want de meeste mensen hebben veel langere cyclussen of bijna geen cyclus. In ieder geval veel sterkte voor nu met deze tegenslag en blijf positief! X
Jeetje, ik moest even bijlezen... Maar wat had ik gehoopt op ander nieuws!! Op zich is heel snel te zien of je PCOS hebt. Op de cho zien ze dan allemaal kleine zwarte bolletjes op/in je eierstok. Hier helaas ook. Ook bij mij verder geen symptomen. Mocht je vragen hebben, er is een topic over PCOS zonder andere symptomen. Daar kun je altijd terecht!! Succes meis. Hoop dat je vriend gelijk heeft, en je gynaecoloog ongelijk.
Ik heb 4 keer een miskraam tussen de 4 en 5 weken gehad en was hetzelfde als een ongesteldheid. Een vruchtje zul je niet gaan herkennen. Veel sterkte meid!
Hoihoi! Wat een akelig rotnieuws zeg bah.. Wou je dit toch nog even komen zeggen want kennisje van mij heeft ook PCOS en heeft gewoon een gezonde jongen op de wereld gezet en zij heeft best een heftige vorm van PCOS.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan wat die VK zegt. Je moest eens weten wat er tegen mij allemaal gezegd is afgelopen maanden, daar wordt je gewoon eng van, iedere keer zei een gyn weer wat anders tegen me en uiteindelijk na veel gezeur van mijn kant een hysteroscopie gehad en bleek er niks aan de hand te zijn. Wat ik hiermee wil zeggen is dat sommige artsen of het nou HA, VK's, Gyn's zijn ze af en toe gewoon maar wat zeggen terwijl ze vaak compleet naast zitten maar wel je doodongerust maken.. Ik hoop voor je dat alles snel goedkomt en dat je verder kan.. Sterkte!
JuullesD wat verschrikkelijk wat ik lees zeg! Natuurlijk hoop ik dat je lichaam je in de maling neemt en het allemaal wel goed zit! Anders heel veel sterkte! Vreselijk zon bericht te moeten krijgen en dan ook nog door zon kl***zak! Ik zou daar lekker niet meer naartoe gaan.. Hopelijk is je lichaam snel op orde en heb je duidelijkheid!!
Dinsdag hoor ik bij de gyn hopelijk meer, het bloeden is ondertussen ook gestopt dus ik zal blij zijn met antwoorden en om te zien wat er aan de hand ks. Bedankt allemaal voor jullie steun!
Pff jeetje wat een verhaal zeg! Ik wil je veel sterkte toewensen! En fijn dat je dinsdag al bij de gyn terecht kan!
JuullesD; ik zit ook bij je in een ander forum en las daar dat je een nieuw topic had geopend heb alles gelezen en wat naar voor je meid. En wat vreselijk om vis die manier achter iets te komen, waarvan je hoopt dat die rot vent het mis hebt! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het allemaal blijkt mee te vallen voor je. Succes meid.
Sterkte JuullesD, dit is niet het nieuws wat ik gehoopt had! Ik heb best zware endometriose en heb 3 gezonde kinderen en zwanger van onze 5e. Dus komt het echt wel goed. Want je hebt nu ook bewezen dat je gewoon zwanger kan worden. Heel naar wat je nu is overkomen.
Bedankt lieverds, nog twee dagen en dan weten we meer. Bloeding is minimaal, en over het algemeen donkerrood of bruin. Ik heb nog steeds geen krampen gehad, ik vind het allemaal nog zo verwarrend. Ik ben nu echt redenen aan het zoeken waarom het geen miskraam is, maar ik weet dat ik mezelf in de maling neem hiermee. Ik heb alleen echt een bolle buik, en dat maakt me soms wat in de war. Gelukkig kan ik gauw terecht!
Wat zal de tijd langzaam voor je gaan nu! Nog even en dan hopelijk duidelijkheid! Het afwachten en het niet (zeker) weten vond ik echt slopend! Veel sterkte 😘
Ja, dat is zeker slopend! Ik weet ook niet wat ik moet verwachten nu. Is het bijvoorbeeld geruststellend om een clear blue te doen? Bij een uitslag gelijk aan, of hoger dan vorige week zal ik toch zwanger zijn of bij een lagere uitslag zal het gebeurt zijn? Of ga ik dan teveel hopen en fantaseren?