Zou je niet op 22 sept je eisprong hebben gehad, nu 11 dpo zijn en je ovu testen afgelopen dagen posi zijn door hcg??
Maar die ene lage temp op cd12 en daarna drie hogere geven ook geen eisprong aan? Dat was namelijk hoe het vorige x bij mij ging, toen had ik natuurlijk wel wat meer duidelijke tempjes ervoor maar de sprong was van 36,5 naar 36,7/36,8 en bleef daar tot mijn menstruatie. De streep was wel echt roze, iig ik kon er geen grijs in ontdekken! Ik wacht rustig af! 22 september was mijn eerste menstruatie loze dag, dat lijkt mij onmogelijk voor een eisprong???
Foto van mijn zwangerschapstest. Hoe kom ik er achter of het een eisprong was trouwens, gewoon door blijven tempen neem ik aan. Maar kan ik dat dan het beste een ovu of zwangersschapstest doen?
Giep (en lagere weerstand) kan voorkomen bij de innesteling. Dus het zou prima kunnen dat er toen genesteld werd. Hoe dat dan verder in je cyclus past, weet ik niet
De streep ziet er echt roze uit, dus als hij echt op hcg reageert kun je nooit 4 dpo zijn. Dan zou het ei nl op z'n vroegst in gaan nestelen en kan een test daar niet op reageren. Als je echt zwanger bent, is je eisprong sowieso eerder geweest. Ik zou overmorgen weer een zwangerschapstest (hetzelfde merk) doen om te zien of hij oploopt
Nou, ik heb vannacht verrot geslapen. Ik heb toch erg lopen piekeren en heb heel wat uurtjes voorbij zien komen op de wekker. Ik ga me toch afvragen of het idd geen eisprong is, maar ik had zat en zon ovulatiekrampen, en zon en ma positieve testen. (Alhoewel dat geen garantie is) Ik hoop het niet, dan heb ik zo het gevoel van terug bij af te zijn:s Maar goed, mijn tempje was dus ook wat lager dan anders maar nog steeds hoger dan voor mijn eisprong meestal, 36,64 Ik voeg denk ik twee of drie fotos toe van de test, het was donker vanochtend en met flits moeilijk op de foto te krijgen! Wij vonden m iets donkerder dan gisteren, maar dan ook echt ietsies! Op de foto staat de nieuwe test van net boven en de oude onder.
Ik vind deze duidelijk hoor.Zou eens een kV 2v5 doen.Mijn ervaring is dat deze testen heel langzaam oplopen,terwijl de kv heel snel een duidelijke streep geeft.Em met dit streepje zal de cb digital met wekenindicator ook positief zijn.
Jeetje Juulles dat is weer een positieve! Ik zie niet goe of hij duidelijler is, maar hcg loopt in principe om de dag op, dus miss is dat pas morgen.. Mr idd foto is natuurlijk meestal lastiger te zien. Nog steeds lastig of het eisprong zou kunnen zijn.. Maar verder is het toch niets anders dan dat..!
Ik zou ook voor een digitale gaan! Vind hem wel heel erg duidelijk! Ik had ook een tuur op de kv2v5 bij mijn eisprong maar lang niet zo duidelijk en roze als deze hoor! Kan het niet zijn dan je ei bij. Net na je ongi is gesprongen?
JuullesD vind em net zo positief als gister inderdaad! Vind beide strepen even duidelijk en rose. Misschien inderdaad een digitale doen! Ben heel benieuwd wat daar uitkomt!
Ben ook heel benieuwd naar een kv of digi test! Als er op de kv net zo'n roze streepje komt ben je absoluut zwanger!
Wat gek! Ik ben ook heel benieuwd naar wat een cb digi zou zeggen (houd wel rekening met het feit dat indien dit positief zou zijn door lh piek, dat een cb digi dat ook kan zijn) persoonlijk vind ik deze streepjes veel te duidelijk om van een eisprong te zijn. En dan zou je ook verwachten dat ie zou aflopen nu. Spannend!
Oké deze reacties had ik niet verwacht haha. Ik had verwacht dat jullie wel aan een eisprong zouden denken?! Ik heb nu nog zoveel testen huis dat ik het dan weer zonde vind om nieuwe te kopen. Ook omdat ik het dan echter maak voor mezelf en ik blijf bang voor teleurstelling. Het voelt te vroeg en te onwerkelijk. Ik heb nog 2 zwanger en kids extra vroege, een paar gewone dipsticks en 2 midstream en 1 action nog. Voldoende?????
Zou de extra gevoelige van zwanger en kids toch eens doen. Heb hier zelf nog nooit een valse test mee gehad. Heb er hier ook nog nooit een gezien. Is het een midstream test? Die bedoel ik eigenlijk.